Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Email in het Frans

OPGELOST

Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.

Helaas was die email in het Frans.

Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Veteraan verkenner

1) oeps, sorry ....ff te snel gereageerd daarstraks en niet goed genoeg gelezen ....

2) als die foutjes gemeld worden dan mag je toch verwachten dat er "iemand" er iets aan doet he .... kwestie van respect naar de klant toe en "beroepsfierheid" van hunnerwege

Veteraan verkenner

Geen enkel probleem hoor Smiley Erg vrolijk

Ben ik het zeker en vast mee eens! Ik besef wel dat sommige zaken niet op 1 dag opgelost kunnen worden. Maar Orange weet al veel langer wat deze "schoonheidsfoutjes" zijn. Jammer dat ze dit inderdaad niet sneller oplossen. Zou een veel professionelere indruk maken naar de klant toe. Ze zitten met hun prijs goed maar als de service niet top is, zullen ze nog veel klanten kwijtgeraken.

Dit is geen haat naar Orange. Dit is enkel mijn mening en mijn vaststellingen. En niet alles is slecht hoor. Op bepaalde zaken zijn ze goed maar jammer dat de kleinere details dan niet in orde zijn (vooral gericht naar TV en internet).

Veteraan verkenner

bij mij is het ook geen haat maar zoals bij jou, we houden niet van dergelijke schoonheidsfouten en willen als klant alleen maar het beste ... en uiteindelijk komt het ORANGE ook ten goede ... hint hint hint ...

Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Hallo Iedereen!

Ik vind het echt jammer, dacht dat dit al lang geregeld was. 😞

Ik vraag dit even na bij mijn vrienden van de technische dienst en hou jullie op de hoogte.

Candice

Veteraan verkenner

Hoi Candice,

 

lief van je dat je daar achter wilt horen maar nu krijg ik nog een mail dat jij me antwoorde en onderaan de mail staat letterlijk

"Hi mechanik,

CandiceV ( Community Manager) postte een nieuw beantwoorden in Mijn account en verbruik on 02-05-2018 12:57PM"

zoals je ziet klopt de zin helemaal niet  ...

beantwoorden moet antwoord zijn en de datum aanduiding zou om of op ipv on moeten zijn ....

er is nog werk aan de winkel 😉

 

Leden met de meeste pluimen