annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Topic gestart op: 02-09-20 12h47

Antwoorden: 97 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Ugh allemaal!

Totem brengt je meer informatie over de Tribe-badges en rangen!

Er zijn 4 hoofdrangen, de volgorde hiervan is (de eerste rang is de laagste):

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Hoe efficiënt evolueren?

Help de gemeenschap gewoon door je ervaringen met Orange-producten en -diensten te delen. Deel hiervoor nuttige informatie en tips & tricks over Orange-producten. Je zult hiermee doorgaan in de hiërarchie en badges verdienen.

Pas op! Het heeft geen zin om lege berichten of berichten met één zin te posten, je krijgt er geen zinvolle badges voor, je wordt op een gegeven moment geblokkeerd in je vooruitgang. Onze moderators verwijderen ook berichten die niet bij Tribe horen, waardoor je je evolutie verliest.

Volg het voorbeeld van onze 4 beste tribers die je op de voorpagina vindt en je zult op de best mogelijke manier vooruit kunnen komen!

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi,

Totem

Labels (2)
97 ANTWOORDEN 97
KristelV
Gewaardeerd verkenner

Hallo

bedankt voor de info.

Ik vraag me enkel af hoeveel berichten je "moet" behandelen of posten om een genezer te worden.

De rangen heb ik gezien, maar er staat nergens een indicator bij.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@KristelV  dat gaan een heleboel berichten zijn geloof mij maar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@KristelV 

Dat is juist een van de troeven van dit systeem. Niemand kent de vereisten om te bevorderen. Zelfs wij, sjamanen, niet.

Het enige dat we weten is dat alles meetelt: vragen (geen onzin natuurlijk) stellen, antwoorden geven, pluimen geven en pluimen krijgen ...

Je moet gewoon hier regelmatig eens komen kijken en helpen waar je kan. En natuurlijk zelf ook vragen stellen als je een probleem het. Of een tip of een weetje hier delen.

Op die manier zul je na verloop van tijd vanzelf in rang stijgen en het is iedere keer weer een verrassing.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ladysirena
Gewaardeerd verkenner

I 😍 

 

Jorn1
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de uitleg! 

Leden met de meeste pluimen