annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra abbonement!!

Topic gestart op: 06-06-20 22h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Joyce33
Gewaardeerd verkenner

Extra abbonement!!

OPGELOST

Helow ik heb een vraag ik heb sinds januari 2020 een gsm met abbonement! Maar ik had graag nog een gsm nummer bijgehaald voor mijn dochter en ik vroeg mij of ik een abbonement met gsm kon aankopen me dat die actie nu loopt? Is dit mogelijk of ben ik nog niet lang genoeg klant daarvoor.. En ook het abbonement voor de dochter moet echt geen duur zijn max   10 of 15€ mag het zijn? Kan er mij iemand meer info geven of ik dit kan of niet ik heb nu een koala abbonement? Alvast bedankt 😉

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Joyce33  als je langer als drie maanden klant bent bij Orange kan je een abonnement nemen met toestel. Dus je kan dan kiezen voor een toestel voor je dochter of zij kiezen en dat ook op jou naam zetten. Bedenk goed wat voor formule je wil hebben wat je hebt er twee. 

Enerzijds kan je een formule nemen met een afbetaling bij Orange zelf. Kiest je smart data en het tarief plan en dan heb je een totaal som maandelijks bij Orange voor het abonnement. 

Anderzijds betaal je maandelijks een bedrag af door middel van een crediet . Dus je kiest een gsm en betaald maandelijks bij Cetelem. Kiest ook je abonnement en je bent ook vertrokken. 

Maar dat is een keus die je zelf moet maken want in de twee gevallen ben je  iets duurder uit dan die €10 of €15 per maand. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Joyce33  als je langer als drie maanden klant bent bij Orange kan je een abonnement nemen met toestel. Dus je kan dan kiezen voor een toestel voor je dochter of zij kiezen en dat ook op jou naam zetten. Bedenk goed wat voor formule je wil hebben wat je hebt er twee. 

Enerzijds kan je een formule nemen met een afbetaling bij Orange zelf. Kiest je smart data en het tarief plan en dan heb je een totaal som maandelijks bij Orange voor het abonnement. 

Anderzijds betaal je maandelijks een bedrag af door middel van een crediet . Dus je kiest een gsm en betaald maandelijks bij Cetelem. Kiest ook je abonnement en je bent ook vertrokken. 

Maar dat is een keus die je zelf moet maken want in de twee gevallen ben je  iets duurder uit dan die €10 of €15 per maand. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joyce33
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  en hoe zit dat dan met die afbetaling? Begrijp dat niet zo goed  en ja moet verassing zijn voor haar daarom dat ik wil kijken ervoor!!   En dat met afbetaling bij ons ge zelf dat is dan gewoon zoals ik heb een koala abbonement waar ik elke maand 35€ voor betaal aan orange? Want van da laatste heb ik nog nooit gehoord dat je maandelijks moet betalen aan  Cetelem ken dat zelf niet?  Greetz

patrick2
Wijze
Wijze

@Joyce33  zoals je zelf nu hebt geef al aan betaal je maandelijks aan Orange een xxx bedrag. Maar er zijn ook mensen die hun gsm laten financieren. Dus als je een dure Iphone neemt of de Samsung S20 Ultra aan €1500 kan je dan laten financieren via de bank dat is Cetelem. Maandelijks heb je dan je abonnement bij Orange aan xxx € en dan betaal je het toestel af maandelijks in schijfjes aan de bank. Dus zo moet je dat zien. 

Maar ik zou het doen op jou manier zoals je nu doet dat gaat perfect. Kies de leuke gsm als verrassing laat die mooi inpakken en dan hoor ik het wel als ze hem ontvangen heeft 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joyce33
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  ok zal ik doen.. zal volgende week eens gaan zien ervoor  .

 

En zal het zeker hier laten weten welke gsm ik heb aangekocht ervoor..

Thx

Leden met de meeste pluimen