Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-21 07h41
Antwoorden: 19 antwoorden
Goeiemorgen allen
Als ik een bericht wil lezen, krijg ik de volgende foutmelding. Heeft iemand dit nog voor? Dit is al een paar dagen.
@Anonymous Heel graag gedaan .
Daar zijn we voor om elkaar te helpen fijne avond xxx
geniet er van en slaap lekker voor straks
Of wel een update of wel is er een klein onderhoud bezig voor hun eigen achterliggende systemen @Anonymous . Het is niet de eerste keer dat bepaalde dingen niet werken in de app. Ik heb zo heel lang aan de hand gehad dat de tariefplan wijziging gewoon niet werkte. Kon niet eens zien welk tarief plan ik heb en niet eens de opties beheren in de app.
Je kan wel via de gsm bepaalde dingen opruimen als daarna de app verwijderen en terug zetten om het zo op te lossen , was het advies van de technische dienst. Maar het zou niet mogen en of de bedoeling zijn. Nu is het opgelost maar voor hoe lang weet ik niet hé.
@Anonymous goedemorgen,
doe je dit op de laptop?
Zo ja verwijder de tmp- bestanden en cookies eens.
Doe je het op de app?
Verwijder deze via instellingen, start je phone opnieuw op
en download de app opnieuw.
Succes.
Ik heb daar zelfs een programma voor om alles te cleanen. Foutmelding blijft. (laptop, phone en ipad)
Toch wel vreemd!
@Anonymous Is niet altijd een garantie zo een progje hoor.
Ik doe het ook handmatig dan ben je zeker dat er niets is overgeslagen.
Ik hoop dat het snel is opgelost voor je.