Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-04-21 19h57
Antwoorden: 16 antwoorden
Ik kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen.
Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken.
Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor.
Ligt dit nu bij mij of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon frustrerend!!
@Anonymous Ik heb het ook regelmatig voor op mijn iPhone 📱 het enig wat ik doe is ik her begin mijn tekst nogmaals en dan gaat het wel .
Heb je al eens gekeken bij berichten beheren of daar alles goed staat deze link kreeg ik nu per mail .Alles nagekeken misschien heb je daar iets niet correct aangeduid .meld je aan met je bij Tribe klik op mijn profiel ,.Zoals klik op tabblad abonnementen en meldingen .wijzig je instellingen en klik op wijzigingen opslaan .
Misschien lukt het dan weer ?
Fijne dag 😽 doei
Hallo @Anonymous,
Wat raar, ik heb de vraag gesteld aan de technische dienst en het zou specifiek gelinkt zijn aan je browser.
Zou je je instellingen hebben gewijzigd om bvb beter te kunnen gamen?
Werkt het als je Chrome gebruikt? Ik zal je antwoorden doorgeven 🙂
@patrick2 en @Cdt24801 zouden jullie andere berichten waarin je deze foutmelding ziet willen doorsturen zodat ik meer voorbeelden kan doorsturen naar de technische dienst?
Groetjes,
Nelson
Dat zal ik zeker doen @NelsonM
Moet wel zeggen dat het intussen al een hele tijd geleden is dat ik nog zo een foutmelding heb gehad.
Moesten er berichten komen zal ik die zeker door geven als ook bij mij zelf in de gaten houden. Heb een tijdje geleden dit gehad op de iPhone en gebruik daar safari op dus zo browser gerelateerd is het niet.
Bij mij zelf zal ik het ook in de gaten houden.
Ik ben pas Tribe-lid en dit is mijn eerste antwoord. Het lijkt erop dat je het probleem ergens bij jezelf moet zoeken. Bij mij lukt het wel.