Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 16h52
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder. Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58). Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt.
Een paar dagen later begonnen de problemen om aan te melden op Tinder via m'n telefoonnummer. Ik ontvang géén sms meer met verificatiecode van Tinder om in te loggen.
Op woensdag 15-04-2020 heb ik via www.help.tinder.com/hc/nl/requests/new een aanvraag ingediend. Diezelfde dag kreeg ik een mail binnen met wat ik allemaal moest doen. Op zondag 19-04-2020 heb ik een mail gestuurd dat de problemen niet opgelost waren. Tot op heden heb ik geen antwoord gehad.
Ter info:
1) Ik gebruik de nieuwste Tinder versie uit de Google Play Store.
2) Ik heb een Android smartphone (Xiaomi Mi A2 Lite met Android 10) en een Orange Koala abonnement.
Wat zou ik nu best kunnen doen? Orange contacteren of hebben jullie andere suggesties?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@dreivilo47 de dienst die je benoemd is een onafhankelijke dienst van Orange dus die hebben er niks mee te maken. Ook dat u geen sms krijgt ter verificatie om in te loggen.
Vermoedelijk heeft u een account gemaakt en betaald maar meteen weer opgezegd. Het is ook iets wat u aangeeft zodat deze niet automatisch verlengd wordt. Maar daar zal het denk ik fout gelopen zijn. Je hebt dus je account geopend en terug gesloten maar zou het niet zo zijn , gelijk bij de meeste abonnementen , account openen en tegen het einde van of tegen de verlenging ervan dan pas opzeggen?
Zelf denk ik dat je het beste op antwoord kan wachten van Tinder zelf. Die kunnen je wat meer duidelijkheid geven. Ik weet ook niet hoe het werkt als je een account opent dus het is ook maar logisch beredeneren.
bedankt voor je snelle reactie
Ik dacht dat die smsjes misschien door Orange tegenhouden worden.
Neen, u begrijpt het verkeerd. Een account heeft niets te maken met een abonnement. Standaard heeft iedereen een account zonder abonnement, gratis dus. Je kan dan veel minder dan met een abonnement. Als het abonnement afgelopen is en je verlengt niet, gebruik je Tinder terug gratis maar met minder functionaliteiten.
Op www.help.tinder.com/hc/nl/articles/115**bleep**-Hoe-zeg-ik-mijn-abonnement-op- staat: "Wanneer je je abonnement opzegt, kun je Tinder Plus/Tinder Gold blijven gebruiken voor de resterende dagen waarvoor je al hebt betaald." Dit wil dus zeggen dat ik Tinder Gold kan blijven gebruiken t.e.m. 08-04-2021. Maar ik kan niet meer inloggen...
De link in m'n vorige post is automatisch aangepast door deze site. 115**bleep** moet 115**bleep** zijn.
Raar, ik kan dat getal hier blijkbaar niet posten. Zoek op Google: tinder abonnement opzeggen Het is de tweede link.