annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenk

Topic gestart op: 11-11-20 11h54

Antwoorden: 2 antwoorden

Klaus
Aspirant verkenner

Geschenk

OPGELOST

Beste leden,

 hier mijn vraag kan ik met de promotie en mijn abonnement een nieuwe iPhone kopen met de korting maar gebruiken om cadeau te doen aan iemand anders met een ander nummer .......

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Klaus  heel ingewikkelde vraag maar je bedoeld het volgende :

Jij koopt het toestel met korting op jou nummer op jou naam en dan geef je het toestel aan iemand anders ? 

Ja dat kan das geen probleem hoor. Maar jij betaald dan een abonnement met toestel want het wordt gekoppeld aan jou nummer en jou naam , anders heb je die korting niet. Vervolgens zit jij 12 of 24 maanden vast aan een contract en kan jij geen toestel meer kopen omdat je al eentje op jou naam hebt staan. 

Het is jou beslissing natuurlijk maar ik zou dat nooit doen. Dan kan je beter een los toestel kopen zodat jij geen contract hebt en vrij bent bij Orange of als je ooit een ander toestel wil kopen dat jij dat ook kan. Anders betaal je de restwaarde van dat toestel af. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Klaus  heel ingewikkelde vraag maar je bedoeld het volgende :

Jij koopt het toestel met korting op jou nummer op jou naam en dan geef je het toestel aan iemand anders ? 

Ja dat kan das geen probleem hoor. Maar jij betaald dan een abonnement met toestel want het wordt gekoppeld aan jou nummer en jou naam , anders heb je die korting niet. Vervolgens zit jij 12 of 24 maanden vast aan een contract en kan jij geen toestel meer kopen omdat je al eentje op jou naam hebt staan. 

Het is jou beslissing natuurlijk maar ik zou dat nooit doen. Dan kan je beter een los toestel kopen zodat jij geen contract hebt en vrij bent bij Orange of als je ooit een ander toestel wil kopen dat jij dat ook kan. Anders betaal je de restwaarde van dat toestel af. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Klaus 

Eigenlijk kan uw vraag heel simpel beantwoord worden:

Wanneer jij een toestel koopt met korting waar een afbetaling en/of een abo aan vastzit(ten), dan doe jij met dat toestel wat je wil (verkopen, doorgeven, wegsmijten, met of zonder de bijbehorende simkaart), zolang je maar uw aangegane verbintenis naleeft. Dus blijven betalen tot uw overeenkomst afgelopen is.

De enige bedenking die je moet maken is de volgende: wanneer iemand anders met een toestel dat (of een simkaart die) op uw naam geregistreerd staat strafbare feiten pleegt staan de blauwe mannen wel voor uw deur ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen