Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-08-20 12h57
Antwoorden: 13 antwoorden
Beste leden,
Sinds enkele weken wordt ik lastig gevallen door nr 02/8083345.Heb hem al geblokkeerd maar ze blijven op bellen.Heb naar Orange gebeld maar zij kunnen ook niet meer doen dan ik gedaan heb. Oppassen dus!!
@Joery73 je hebt goed gehandeld door het nummer te blokkeren en ook om hier een topic over te maken. Zo zie je maar dat er veel mensen proberen om aan gegevens van mensen te komen. Het enige jammere is dat een provider dit soort nummers niet kan blokkeren. Ik vrees ook dat het hier niet bij blijft en dat het altijd zo zal door gaan.
Bedankt@patrick2,meer kon ik ook niet doen en heel waarschijnlijk gaan ze nog met een ander nummer proberen te bellen ook.Hopelijk doen klanten van Orange hetzelfde als ik door te melden bij provider en nummer te blokkeren.
@Joery73 een nummer kan en mag een provider niet blokkeren , toch niet uit eigen initiatief. Dan was het makkelijk je zegt die vallen mij lastig en hopla nummer geblokkeerd. Maar stel dat het nummer van een verkoop bedrijf is dus geen fraude maar jij vind dat ze je lastig vallen en ik ook en misschien mijn buren ook. Wij geven dat door en nummer word geblokkeerd. Voor iemand anders hoeft het geen lastig vallen te zijn en willen juist dat die verkoper belt maar die kan niet bellen want de provider heeft het geblokkeerd. Daarom dat het niet zomaar kan en mag. Ook al zijn het mensen met heel slechte bedoelingen het blijft nee.
Maar hoe kunnen ze jou bellen als je het nummer geblokkeerd hebt ?
Wel dat weet ik ook niet , ze komen rechtstreeks op mijn antwoordapparaat terecht.