Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Bij deze ook een fijne zondag iedereen hé.
Deze keer iets vroeger de PC aangezet ...
Van PC gesproken ... Heb de HD vervangen door een SSD. Dat heeft lang geduurd (eigenlijk enkel het klonen van de HD, de rest was rap geflikt). Daarna .. opeens geen geluid meer .. Kan toch niet, heeft niks met de schijf te maken ...
Een beetje zoeken, en ja, de onboard geluidsmodule naar de santeflieters. Op een zaterdagavond ...
Een beetje aan het rommelen geweest en nog een klassieke inplug soundkaart gevonden. Monteren was simpel, maar nu ... de drivers ... de CD was er natuurlijk niet bij en Windows herkende het ding niet zelf ... Gelukkig is er een goede zoekmachine op internet en heb een tool gevonden die alle hardware onderzoekt en kan thuisbrengen. Op die manier dan toch de driver gevonden en we zijn weer vertrokken ...
Ja, dat dacht ge maar ... Ik doe Excell open, en wat staat daar: uw hardware is veranderd dus uw licentie is vervallen ... Ja lap zeg ... Geprobeerd opnieuw aan te melden, maar zowel de optie via internet als via telefoon stond bij: uw product kan niet meer geactiveerd worden ... Tja ... Office 2010 is al te oud zeker ...
Dan met goed zoeken toch een nummer gevonden waar ik telefonisch terecht kon (computerstem met keuzemenu's) en zo heb ik Office dan toch opnieuw kunnen activeren ...
Amaj zeg, en dat voor een andere soundcard ... Microsoft zijn eigenlijk toch bandieten ...
Tussen haakjes, voor het veranderen van de HD naar een SSD reclameert Microsoft niet dat er nieuwe hardware is ... Heb dat namelijk voordien al met de PC van madam gedaan, dus dat wist ik. En ook bij mij geen reclamaties ... Totdat ik office opstartte .... En dat was na de vervanging van de soundcard.
Ziezo, ne keer een ander probleem dan sukkelen met Orange ... eens vloeken op MIcrosoft ... 😋
Goedemorgen,
ja Stefaan goedemorgen, je lag er wel laat in hahahaha.
Oppassen hé afstand houden. 😋
Een fijne zondag en
Ja kalm op de PC, dat wel .... Dat ziet ge wel aan het uur van deze post .. Nu net opTribe .. Oeps het is al morgen, zondag ... Dan ben ik niet de laatste maar wel de eerste vandaag op Tribe 😋