Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Josette zag geen berichten meer binnen komen als melding op de topic. Nu heb ik exact hetzelfde hier aan de hand. Soms als ik tussen mijn meldingen kijk zie ik ineens dat jullie hier iets gezet hebben maar heb die melding dan niet gehad. Staat er wel tussen maar niet gemeld en dat heeft Josette nu dus ook. Vandaar dacht ze dat deze topic eruit gehaald was maar deze bestaat nog. Heb haar even genoemd in de topic en dan was ze weer bij de topic.
Ik weet niet wat er hier veranderd is maar ik zie het ook niet meer in jouw community staan.
Dus als je me niet meer leest dan weet je waarom.
Kan zijn Josette dat je geen vermelding hebt gehad. heb dit nu ook al een paar keer voor gehad. Jij of Stefaan maken een bericht maar ik zie dat niet. Kijk ook altijd bij je vermeldingen als je geen ziet want hij staat er wel gewoon tussen. Je weet dat je altijd bij je vermeldingen op meer weergeven kan drukken ? Daar het Oranje balkje als je het niet vindt of je vermelding niet ziet. Denk dat er ergens iets met een vertraging loopt.