annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Cdt24801
Wijze
Wijze

Patrick, ik ben gestopt halverwege januari 1986, toen ik vernam dat de prijs ging stijgen tot boven de 80 **bleep**. Dat is nu € 2.

Ik rookte anderhalf pakje Gauloise per dag en mijn madam een pakske Richmond. Dat ging mij dus 200 **bleep** per dag kosten. Oftewel € 5.

Ik heb mijn laatste weggesmeten en heb sedertdien nooit meer ook maar ééntje opgestoken. Dat is nu dus meer dan 34 jaar geleden ... kunde uitrekenen wat ik bespaard heb ...

Als ge dan naar de prijzen van tegenwoordig kijkt ... Om op uw gat te vallen ... Als alle rokers dat eens beseften, hoeveel geld ze dagelijks eigenlijk gewoon opbranden ... maar als ge daarover begint dan worden ze boos en willen ze niet luisteren .. Omdat ze het diep van binnen wel weten, maar ze willen het niet horen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja Josette zou veel geld uitsparen. Maar goed heb nu de vaper he die elecktrische bedoel ik. Daar zit wel vloeistof in wat hier verkocht mag en kan worden en wat goedgekeurd is want ga naar een erkende zaak in de stad. Maar ja stoppen is altijd beter he als ik dat optel had ik twee bmw's voor kunnen kopen. 

Fijne avond en tot morgen !!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een fijne avond in de zetel gewenst Josette, en tot morgen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Hahaha de mannen en hunne uitleg!

Ik sta op, ja laptop, dan koffie maken, 

maar géén sigaret meer gestopt en rookte 2 pakjes per dag. 🙄

Niet meer te betalen. Patrick was echt afkicken hoor. Gooi die chemische rommel weg aub? 

Stefaan, euh hoe noemen ze dat weer?

Alzheimer senior of heb je nog junior? 

Nog een fijne avond, ik ga de zetel op tot 

oma1tot.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is waar , normaal nog wel eens wat opruimen en stofzuigen enzo maar te veel last in de rug met die dubbele breuk dus rustig aan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen