Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Goedemorgen,
en nog goed geslapen ook, hier dadelijk de fiets op.
Nemen lunchpakketje mee vandaag zien of ik zover geraak.
Hmmmmmmmm ik heb overtijd ze zelf gemaakt
ook de wraps want de die uit de winkel mag ik ook niet eten, zou wel willen.
Wel lekker voor een keertje.
Is ook goed als je het zo doet Patrick, als je maar zo veel mogelijk gezond eet.
De inhoud Stefaan uit een pak , kip gemarineerd in kruiden en saus enzo en daar groentjes bij. Vervolgens opent men dat pak en men bakt eerst de kip tot deze wat gaar is , dan doe je daar de groentjes bij en de saus. Roer dat samen om en leg ondertussen de wraps in een voorverwarmde over van 200 graden voor 1 minuut. Daarna haal je de wrap uit de oven doet daar je vlees met groentjes op en vouw het samen tot een envelopje. EET SMAKELIJK !!!! HAHAHAHAHAH
Sorry maar tijd van vers eten maken is voorbij daar kan ik geen tijd meer insteken. Heb dat altijd gedaan met plezier maar kan het gewoon niet meer opbrengen. En mijn partner is ook geen keuken prins dus ja dan komt vers uit een pak wat de Colruyt in elkaar heeft gezet. Verse groentjes komen er nog wel en vers vlees ook natuurlijk maar dat is gewoon voor bij de patatjes in de week. ( en ook enkel voor mij want hier eten ze geen groentjes )
Oh dat klink weer heerlijk Josette , een echte keuken prinses hahahaha.
Hier gaat het wraps zijn , had daar eens goesting in maar geen dessert hebben we vergeten te halen maar bon das geen ramp. Het zal zeker wel smaken.
Fijne avond en tot morgen !!!
Jawadde Josette, gij en de keuken .. hoho , dat zijn straffe toeren.
Hier zal het wat simpeler zijn. Ik denk dat ik kip met rijst in zoetzure saus ga maken, met ananas en mais erdoor gemengeld.
Have a nice evening en tot morgen 😎