annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Josette
Wijze
Wijze

Stefaan, awel uwe madam ik ken ze niet.

Maar ze heeft gelijk uw leven heeft voorhang.

Geniet met uw vrouwtje samen van uwe woning, wij doen dat

op onze duivenspijker.  Maar nog liever in Uize Maxx maar dat duurt nog eventjes.

A34avond.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een goede namiddag aan allen 😁

Ja ik weet het, ben de laatste tijd niet meer zo dikwijls of zo lang online als een tijdje geleden. Ben druk bezig aan het oprommelen en de buitenkant van de woning aan het onderhouden ...

Mijn madam vind dat ook belangrijk, kunt ge dat geloven ? 😈

@gaetanhuyghe 

Wees welkom hier, dit is geen privéhoekje hé. iedereen die gewoon een praatje wil maken is hier welkom. Een beetje zeveren, leuteren of gewoon een beetje lachen, dat moet allemaal kunnen . En dat doen we hier om de meer ernstige threads niet te vervuilen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Inderdaad Patrick zeker in deze tijden

moeten we even kunnen lachen hé.

Ik zag een nieuwe neus hier in ons tetterhoekje!

Welkom Gaetan.

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen .

Dat is toch goed dat je meent wat je zegt Josette dan weten we wat we aan elkaar hebben. Maar ik kan niet alles menen wat ik schrijf. Want we moeten ook soms eens lachen en zeveren met elkaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Midden van de week is het alweer.

Goedemorgen,

Patrick ik meen altijd wat ik zeg maar ook wat ik schrijf.

Voor allen nog een 

10dag.png

Leden met de meeste pluimen