Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Highlighted
Leidende sjamaan

Ben eens benieuwd of het morgen ook nog zal mogen .... 🤔

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

Mag nog steeds morgen juist de update van regering gehoord  wel een pak nieuwe maatregelen !

Highlighted
Leidende sjamaan

@Aletoeta  schreef:

Mag nog steeds morgen juist de update van regering gehoord  wel een pak nieuwe maatregelen !

Yep, maar die trossen wielerterroristen die ik vandaag gezien heb die mogen niet meer. Maximum drie.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant verkenner

Inderdaad

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Goedemorgen,

Stefaan was een grapje hoor wij fietsen iedere dag even,

naar buiten mag nog, mailtje van Be. Alert gekregen.

Fietsen, wandelen moet zelfs. Maar niet in groep.

dag.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Veteraan verkenner

• Klopt mijn zoon zit ook bij de wielertoeristen en daar hebben ze vorige week al besloten om niet meer in groep te trainen 
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Josette 

Wist ik wel hoor, ben niet zo rap op mijn tenen getrapt 😋

Ga seffes de hond uitlaten .. Het is mooi weer .. Ben benieuwd wie of wat ik ga tegenkomen 😎

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Wij zijn heerlijk gaan fietsen.

Door de duinen. 😋

Highlighted
Veteraan verkenner

Ik ben deze morgend ook rustig gaan wandelen wel opvallend stil vond ik af en toe een eenzame fietser of wandelaar tegen gekomen  en veel mensen die van de nood een deugd maken lijkt wel of iedereen aan het tuinieren is 😁😁😁😁

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Image1 (2)morgen.png

Vandaag is poetsen aan de orde, fijn dagje iedereen.

Leden met de meeste pluimen