Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Ja Stefaan pas maar op straks veranderd mijn profiel foto in een weerwolf 🙂 wel wachten op volle maan he 🙂
Nou ben blij dat ik kan gaan werken maandag , het is maar voor vier uur maar toch van huis af.
Ja Josette het goud was ver te zoeken 😞
Ben al geen ochtend mens en heb me dus geen breuk gelachen om die arts. Zou hem eerder een breuk bezorgen pffffff .
Maar goed eind goed al goed dus het is in orde.
Hahahahahaha, ik lig in een breuk van het lachen.
Ochtendstond heeft goud in de mond!
Wel goed voor je.
Half time werken goedgekeurd Josette. De papieren worden in orde gemaakt dus de komende maand is het in orde. Hopelijk kan ik na mei , FATSOENLIJK , naar een ziekenhuis voor een operatie. Dan is er nog drie weken herstel dus dan weer thuis pffffff. Maar ja hopelijk ben ik dan overal vanaf zonder te veel problemen. Kan nu ook misschien wel bellen maar neem liever mijn eigen veiligheid in acht en wacht dan liever.
Ah ja mijn arts had gebeld moest niet eens verplaatsen er voor dus voor niks zo heel vroeg op gestaan grrrrr !!!!