annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen

Topic gestart op: 05-03-20 04h17

Antwoorden: 35 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Goedemorgen

Goedemorgend iedereen 

Labels (1)
35 ANTWOORDEN 35
patrick2
Wijze
Wijze

Die waren heerlijk Stefaan. Voor zo eentje zou ik er naar toe rijden maar weet niet of die bakker nog bestaat natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  schreef:

Die waren heerlijk Stefaan. Voor zo eentje zou ik er naar toe rijden maar weet niet of die bakker nog bestaat natuurlijk.

Kunt ge die bakker niet googelen? of via streetview eens gaan kijken of die bakkerij er nog is?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik blijf het nege******etten of moo**oppen noemen. Ge moet nen ouwen aap geen smoelen leren trekken ...

EDIT: en de zogezegd "geviseerde" of "geschoffeerde" bevolkingsgroepen zouden zich eigenlijk geëerd moeten voelen want het is lekker en we hebben het graag. Allemaal positieve dingen.

Valt het niet teveel op dat ik een gloeiende hekel heb aan politieke correctheid?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  hahahaha maar heb nog een naam . Ge weet ik kom uit Nederland officieel maar woon al jaren hier. Vroeger woonde ik in brabant meer de plaats s'Hertogenbosch afgekort Denbosch. De bakker aan het station bakker Jan de Groot maakte deze zelf en werden genaamd : Bosche bollen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

NaughtyByNature
Leidende verkenner

@Godts Goedemorgen, goedendag zoals Nicole en Hugo het zouden zeggen. 😜

Leden met de meeste pluimen