Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-20 04h17
Antwoorden: 35 antwoorden
@patrick2 schreef:
Die waren heerlijk Stefaan. Voor zo eentje zou ik er naar toe rijden maar weet niet of die bakker nog bestaat natuurlijk.
Kunt ge die bakker niet googelen? of via streetview eens gaan kijken of die bakkerij er nog is?
Ik blijf het nege******etten of moo**oppen noemen. Ge moet nen ouwen aap geen smoelen leren trekken ...
EDIT: en de zogezegd "geviseerde" of "geschoffeerde" bevolkingsgroepen zouden zich eigenlijk geëerd moeten voelen want het is lekker en we hebben het graag. Allemaal positieve dingen.
Valt het niet teveel op dat ik een gloeiende hekel heb aan politieke correctheid?
@Cdt24801 hahahaha maar heb nog een naam . Ge weet ik kom uit Nederland officieel maar woon al jaren hier. Vroeger woonde ik in brabant meer de plaats s'Hertogenbosch afgekort Denbosch. De bakker aan het station bakker Jan de Groot maakte deze zelf en werden genaamd : Bosche bollen.
@Godts Goedemorgen, goedendag zoals Nicole en Hugo het zouden zeggen. 😜