Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-19 18h11
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan ik mijn gsm nummer koppelen aan mijn account
Als ik het wil wijzigen gaat hij automatisch terug naar mijn naam maar slaat niks op
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sara84 als het is om uw nummer te koppelen ivm Orange Thank You en Tribe kan je uw gsmnr ingeven via drukken op je foto (Tribe)daarna op instellingen. Daar zie je aanmelding staan je klikt hierop waarop een schermpje komt met gsmnr om in te geven en op te slaan. Hopelijk heb ik niet te veel chinees gebruikt en is het duidelijk zo.👍
Sorry @patrick2 zie dat je zo ongeveer hetzelfde hebt geschreven. Mea Culpa.
@Sara84 als het is om uw nummer te koppelen ivm Orange Thank You en Tribe kan je uw gsmnr ingeven via drukken op je foto (Tribe)daarna op instellingen. Daar zie je aanmelding staan je klikt hierop waarop een schermpje komt met gsmnr om in te geven en op te slaan. Hopelijk heb ik niet te veel chinees gebruikt en is het duidelijk zo.👍
@Sara84 als u bedoeld op de tribe kan u uw nummer koppelen bij de instellingen. Daar de wijziging opslaan en is het gebeurd dan hoeft u niks meer te doen. Bedoeld u in de klantenzone dan kan er een fout zijn of een storing en zou ik het later nog eens proberen.
Sorry @patrick2 zie dat je zo ongeveer hetzelfde hebt geschreven. Mea Culpa.