Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-19 03h21
Antwoorden: 15 antwoorden
Gestuurd een tien tal berichten dan kun u eigen berichten op oplossingen accepteren klikken doe maar is zo word je ook beloond.
@Sloebers dat is wel niet helemaal de bedoeling om uw eigen post als oplossing aan te duiden elke keer. Natuurlijk kan u dat wel op een post die u maakt als u ook daawerkelijk uw eigen probleem hebt kunnen oplossen.
Zo had ik een post gemaakt dat de pluimen niet werkte maar door zelf te zoeken had ik de oplossing gevonden , daarnaast heb ik dat in een post kenbaar gemaakt en heb ik de oplossing zelf aangeduid.
Dat is het idee erachter @Sloebers
@Sloebers als het zo gaat om iets extra's te verdienen is dat wel niet goed he. U kan uw eigen oplossingen accepteren maar doe dat wel als u ook daadwerkelijk een oplossing hebt gevonden. Maak deze dan bekend als een post en accepteer dat dan als oplossing.
Ik heb dat ook gezien van een anderen persoon maar ik noem geen namen daar moet u zelf achter komen