annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Orange via e-mail contacteren?

Topic gestart op: 19-05-19 19h15

Antwoorden: 35 antwoorden

Patrick39xx
Aspirant verkenner

Hoe Orange via e-mail contacteren?

OPGELOST

Op welke manier is orange te bereiken via email ?

En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrick39xx  hierbij wat gegevens van Orange.

Een antwoord via e-mail

Stel een vraag aan onze ploeg:

Stuur ons een e-mail

Je kan ons ook per post bereiken:

Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!

Succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

35 ANTWOORDEN 35
claudiorizzuti6
Aspirant scout

Hallo ik ben al 6 jaar klant bij Orange het blijkt dat ik 6 abonnementen heb maar we zijn maar met 4 er waren 2 nummers die we hebben laten teniet doen vanwege stalking bij de dochters maar nu blijkt dat ik nog altijd die 2 oude nummers aan het betalen ben al aantal jaren hoe gaan ze dat oplossen

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@claudiorizzuti6  beste is hiervoor contact op te nemen met de klantendienst daar gaan wij je hier ook niet mee kunnen helpen. Hopelijk is het snel opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Aldo1
Aspirant scout

Niet te bereiken wegens ontbrekend mailadres.

Toch even onderstaand bericht. 

Sinds enkele weken geen of nauwelijks ontvangst in de regio Keerbergen/Tremelo (3140/3120) terwijl die voordien beste van alle providers was.

Heb begrepen dat de "host" van de zendmast (scholengroep Go!) overeenkomst heeft opgezegd en er wordt gezocht naar een nieuwe locatie. Intussen is het behelpen met een tijdelijke zendmast die sinds enkele weken is opgesteld rond het meer van Keerbergen.

Dat zoeken naar een nieuwe locatie horen we nu al enkele weken en de bereikbaarheid van het mobiele netwerk is bijna onbestaande, zeer vervelend als je zoals ik thuis werkt en zelfs niet terecht kan bij je vertrouwde provider voor aansluiting internet en bijhorende WiFi installatie ?

Inderdaad, net verhuisd naar buurgemeente en tijdig verhuisformulier ingevuld op de site. Zou binnen de 24H worden opgebeld, niet dus...... Na 5 dagen dan toch zelf even teruggebeld en na 6 doorschakelingen en een wachttijd van ca 25 min. te horen gekregen dat "er een technisch probleem" zou zijn met de telenet aansluiting op mijn nieuwe adres. Opnieuw zou ik worden teruggebeld na max 5 werkdagen en....... correct, weer niets gehoord (komt waarschijnlijk omdat ik telefonisch quasi onbereikbaar ben).

Hey, ho, hiervoor heb ik niet gekozen noch betaald ? Gezien Orange mij niet de service kan leveren die we contractueel zijn overeengekomen verwacht ik enige actie van laatstgenoemde, indien die uitblijft zie ik me verplicht die zelf te ondernemen.

Nog iemand ? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Aldo1  

dat je geen bereik hebt wegens te weinig masten in je buurt dat is dus niet zo maar even opgelost. Om een mast te plaatsen zijn er vergunningen nodig en dat kan maanden duren maar de bouw van een mast ook daar gaat dan nog eens maanden over heen. Dus daar gaan we niet mee kunnen helpen. Je zal dus op die bouw dienen te wachten. 

Betreft je aansluiting voor vast internet en tv. Als er problemen zijn met de aansluiting en Orange dient Telenet daarvoor te contacteren dan zal Telenet langs moeten komen of een verandering doen vanop afstand. Zolang Telenet geen werken en of geen actie onderneemt dan zal Orange niks kunnen doen dan wachten. Het is ook algemeen bekend dat Telenet geen haast maakt voor de Orange klanten eerst gaan de Telenet klanten voor en daarna de Orange klanten. Heb hier al topics gelezen waar men al weken aan het wachten is dus een uitzondering op de regel is het niet. Je kan Orange nog eens een bericht sturen via Facebook Messenger , maar je hebt een account nodig , en dan nog eens vragen of ze het kunnen nazien of er al enige vooruitgang is. 

Hier gaan we ook niet kunnen helpen , hier is geen klantendienst dus ook geen inzichten in bepaalde zaken die lopen zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jankatleen
Aspirant verkenner

Dus via deze weg dan maar:

Half november belde u ik naar Orange om te informeren naar de D/L limieten voor vast internet, gezien de limieten heb ik mij geen Orange internet abonnement genomen.

Een paar dagen belde je mij met een voorstel om 10% korting te geven op al de mogelijke mobile abonnementen zoals u mij ook mailde zie hieronder. Ik ging erover nadenken en u ging mij terugbellen een aantal dagen later wat u ook deed.

Nadat ik niet  inging op de korting van 10% hebt u mij een korting van 25% beloofd zijnde

Vast internet 34 euro

internet boost 15 euro

1 go unlimited 22,5 euro

1 go intense 15 euro

2 go plus 24 euro

Dat zag ik wel zitten, gezien de korting vroeg ik of het mogelijk was om 2 maal "go unlimited" en geen "go intense" ook dat was ok voor u.

Groot was mijn verbazing toen ik vandaag mijn factuur kreeg en zag dat er geen korting voor de mobiele abonnementen opstond. Ook was de opstartkost van 49 euro voor internet NIET afgesproken.

 

Ik wens de factuur te protesteren maar ik heb wel afgesproken deel betaald. 

Ik regen op een aangepaste factuur binnen de 14 dagen anders zal ik mij genoodzaakt zien om wat het de mobiele abonnementen betreft terug over te schakelen naar Mobile vikings. Het bedrag dat ik vandaag betaald heb is 162,16 -  4 (go plus) - 7,5 (Go Unlimited) - 49 = 101,66 euro (zie bijlage).

 

Klantnummer: 1.6850421

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen