Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-19 19h15
Antwoorden: 35 antwoorden
Op welke manier is orange te bereiken via email ?
En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Patrick39xx hierbij wat gegevens van Orange.
Stel een vraag aan onze ploeg:
Je kan ons ook per post bereiken:
Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België
via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!
Succes
Opgelost ???
Ge moet dat allemaal eens proberen
Zot nen mens daar van ...
En sal er iets instaat wat hen niet aanstaat krijg je dit:
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.
@jankatleen schreef:
Opgelost ???
Ge moet dat allemaal eens proberen
Zot nen mens daar van ...
En sal er iets instaat wat hen niet aanstaat krijg je dit:Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.
Als je dat bericht krijgt (de tekst in het rood) betekent dit dat er ergens ongeoorloofde HTML code in uw tekst staat. Dat is puur technisch en heeft niks met de inhoud zelf te maken.
Doorgaans volstaat het om nogmaals op "Posten" te klikken om het geplaatst te krijgen. De eerste woorden in het rood: "Uw bericht is gewijzigd". Dat betekent dat het systeem zelf al de foute HTML code heeft verwijderd. Aan de inhoud van uw bericht zelf wordt niets gewijzigd.
Doorgaans volstaat het om nogmaals op "Posten" te klikken om het geplaatst te krijgen. De eerste woorden in het rood: "Uw bericht is gewijzigd". Dat betekent dat het systeem zelf al de foute HTML code heeft verwijderd. Aan de inhoud van uw bericht zelf wordt niets gewijzigd.
Niet dus
Heb tekst in externe tekstverwerker moeten plaatsen en terug plakken toen ging het. En het was gewoon ingetikte tekst
OK, dan was er een ander probleem bij u. Ik heb dat foutbericht ook al verschillende keren gekregen. Telkens was het een bericht waar ik tekst, links of afbeeldingen copy/paste gedaan had.
Bij mij volstond het iedere keer om nogmaals op "posten" te klikken.