Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-19 19h15
Antwoorden: 36 antwoorden
Op welke manier is orange te bereiken via email ?
En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Patrick39xx hierbij wat gegevens van Orange.
Stel een vraag aan onze ploeg:
Je kan ons ook per post bereiken:
Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België
via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!
Succes
OK, dan was er een ander probleem bij u. Ik heb dat foutbericht ook al verschillende keren gekregen. Telkens was het een bericht waar ik tekst, links of afbeeldingen copy/paste gedaan had.
Bij mij volstond het iedere keer om nogmaals op "posten" te klikken.
Beste,
De klantendienst al meermaals gebeld . En na 10de keer eindelijk een zeer omslachtige uitleg gekregen. Je apparaat naar de post brengen. Zij weten waar het naartoe moet. En dan een bewijs van verzenden doormailen naar Orange. Maar naar wie?
Zou da graag afhandelen want niet happy met de uitleg.
Beste,
De klantendienst al meermaals gebeld . En na 10de keer eindelijk een zeer omslachtige uitleg gekregen. Je apparaat naar de post brengen. Zij weten waar het naartoe moet. En dan een bewijs van verzenden doormailen naar Orange. Maar naar wie?
Zou da graag afhandelen want niet happy met de uitleg.
Ugh @Sotelsje,
Je kan de klantendienst schriftelijk contacteren via het webcare tribe op sociale media.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Sotelsje ik weet niet wat de bedoeling is maar als je iets terug wil sturen, een decoder bij opzeg, kan je het bewijs ervan doorsturen. Je gaat dus langs de post en doet je decoder binnen en dat bewijs scan je in en stuur je naar :
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Als het gaat om een gsm die defect is zullen er andere stappen ondernomen dienen te worden.
Kan je wat meer toelichten waar het over gaat?
via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!
Succes