Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-20 10h37
Antwoorden: 6 antwoorden
Wie kan me helpen ik ben nu rekruut scout. Wanneer ben ik echt scout en hoe werkt VisualVoiceMail app? En wanneer krijg je de badges?
@Yentl ik heb je gisteren de link gegeven met daarin alle informatie over het verkrijgen van de badges. Heb je die link gemist of je hebt het niet gelezen. Hier heb je nogmaals de link en lees die aandachtig door.
https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413
De visual voicemail is geen app maar dat is iets van de voicemail. Dus je kan je voicemail activeren ( 5555 ) Als je de keus hebt gemaakt in je klantenzone of de My Orange app om visual voicemail te gebruiken dan is het actief. Dus in plaats van de berichten te beluisteren om te bellen zie je op je scherm dat je voicemail een bericht heeft. Ook hier lees je alles eens na in deze link :
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/hoe-stel-ik-mijn-voicemail
Beste, op mijn gsm is al bijnax2 jaar de visual voucemail actief. En geluidsbestanden zijn nog nooit binnen gekomen, in de orange shop snapten ze het zelf niet. Eerst zeiden je hebt een herlaadkaart dat gaat daar niet mee. ( maar je kon het wel activeren).
Nu zit ik al 2jaar op abonnement en het werkt nog niet??
Raar
Heb je uw voicemail al persoonlijk geconfigureerd? Want indien er gewoon nog de standaardinstellingen instaan gaat VVM niet werken ...
Nee nog niet, zal eens testen