Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-20 22h46
Antwoorden: 12 antwoorden
Al 4 dagen geen internet... Heb al de stekker paar keer uitgetrokken maar helpt niet. Ik probeer ook al 3 dagen te bellen naar orange, orange shops ik de buurt maar krijg nergens iemand aan de lijn.
iemand nog ideeën?
Ja mijn tv werkt nog goed en de tv gids ook. Als ik op mijn ipad ga naar instellingen- wifi staat er geen internetverbinding. mijn gsm juist van hetzelfde.
Ivm met je vraag van mijn modem. Die hangt in de berging en alles gebeurd draadloos
mvg
@BryanV en als je met een kabel verbind aan je modem en je logt in op je modem kan je dan eens kijken of je wifi niet uitgeschakeld staat ? Dit kan je niet op een andere manier controleren dat is enkel mogelijk als je verbind met je modem met een kabel.
Dit bericht kreeg ik terug op messenger:
Hallo Bryan,
Werkt het terug?
ik zie 2 toestellen verbonden via de Guest Wifi en de decoder via kabel.
-Cees
het lichtje van de wifi brand hoor op de modem dus ben je toch verbonden dan?
mvg
@BryanV ja hun zien verbonden toestellen dus je modem werkt. Dus dat er een verbinding is dat zegt niks. je kan namelijk ook je wifi verbinding uitzetten zonder dat je verbind. Nu zeggen ze ook erbij is verbonden met Guest Wifi maar je hebt een eigen wifi verbinding dus waarom verbind je daar dan niet mee?
Al 3 jaar zijn we verbonden hoor met deze wifi en nog geen problemen gehad. Toch bedankt voor je hulp:)