Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-20 11h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?
@helpmijAUB24 hier wordt het moeilijk om je te kunnen helpen hoe graag we ook willen. Beste is de klantendienst eens te bellen de 5000 of +32 2 745 95 00 via een ander toestel / nummer.
Je kan ook via messenger versturen of via twitter. Ook daar zal je even moeten wachten op antwoord want de vraag wordt direct naar de juiste dienst gestuurd.
Ik heb ze net gebeld en ze hebben een probleem met het nieuwe systeem. Waarschijnlijk word het pas maandag of dinsdag geactiveerd😔
@helpmijAUB24 dat is mogelijk dus dat is echt pech hebben nu , maar tegelijkertijd ook heel erg vervelend voor u. Dit zijn zo van die dingen waar we als klant geen invloed hebben maar hopelijk is het wel heel snel opgelost voor je.