annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

In de rangen stijgen

Topic gestart op: 08-03-20 05h49

Antwoorden: 3 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

In de rangen stijgen

Hoe kan je rap in rang stijgen want ik blijf maar verkenner blijkbaar 😭

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Aletoeta
Veteraan verkenner

Dat komt vanzelf bij de ene duurt het bevoorbeeld 3weken en bij andere 2 maand dit heb ik ook zelf moeten lezen op de chat weet niet hoe dat komt maar je zal automatisch wel stijgen in rang 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Dat komt vanzelf bij de ene duurt het bevoorbeeld 3weken en bij andere 2 maand dit heb ik ook zelf moeten lezen op de chat weet niet hoe dat komt maar je zal automatisch wel stijgen in rang 


Inderdaad, de ene Triber is al actiever dan de andere hé . De enige manier om niet  te stijgen in rang is niets doen. Enkel lezen bvb. Niks posten, niks liken, nergens op antwoorden ... Dan blijf je inderdaad Rekruut Scout...

En geduld telt ook mee. Eén van de factoren die uw bevordering mee bepalen, heb ik al ondervonden, is hoe lang je reeds Triber bent in uw huidige graad. Heb je aan alle andere voorwaarden voldaan (die we helaas, hoe goed we ook zoeken, niet kennen) maar ben je, bij wijze van spreken, nog maar van eergisteren Triber, dan zal je nog wat moeten wachten .. Om Aspirant Verkenner te worden is dat niet moeilijk, één dag is al genoeg, dat hebben de meesten wel gemerkt, maar daarna ... wordt het telkenmale langer ... Vraag me niet exact hoe lang, want dat weet ik ook niet. Ik weet enkel dat het zo is omdat ik al Tribers gezien heb die ineens twee graden omhoog gegaan zijn. Dit omdat ze aan de andere factoren reeds lang voldaan hadden maar nog niet lang genoeg hun vorige graad behaald hadden. Een andere uitleg heb ik voor zulk een fenomeen niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

Hoe kan je rap in rang stijgen want ik blijf maar verkenner blijkbaar 😭


Je bent niet "maar" verkenner, je bent reeds Veteraan Verkenner. Dat is al niet slecht.

En je weet hoe het werkt: positief bijdragen, posts beantwoorden, vragen oplossen, pluimen uitdelen, pluimen krijgen ... Alles heeft zijn belang. De kern is positief bijdragen. En natuurlijk ook zelf vragen stellen waardoor je hulp krijgt van andere Tribers die op hun beurt dan positief kunnen bijdragen door u te helpen.

En een onderdeel van het geheel os de verrassing. Voor iedereen komt de volgende bevordering onverwacht. Dat is het leuke eraan en zo is het vastgelegd door de "oprichters".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen