Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-20 05h49
Antwoorden: 3 antwoorden
Hoe kan je rap in rang stijgen want ik blijf maar verkenner blijkbaar 😭
Dat komt vanzelf bij de ene duurt het bevoorbeeld 3weken en bij andere 2 maand dit heb ik ook zelf moeten lezen op de chat weet niet hoe dat komt maar je zal automatisch wel stijgen in rang
@Aletoeta schreef:
Dat komt vanzelf bij de ene duurt het bevoorbeeld 3weken en bij andere 2 maand dit heb ik ook zelf moeten lezen op de chat weet niet hoe dat komt maar je zal automatisch wel stijgen in rang
Inderdaad, de ene Triber is al actiever dan de andere hé . De enige manier om niet te stijgen in rang is niets doen. Enkel lezen bvb. Niks posten, niks liken, nergens op antwoorden ... Dan blijf je inderdaad Rekruut Scout...
En geduld telt ook mee. Eén van de factoren die uw bevordering mee bepalen, heb ik al ondervonden, is hoe lang je reeds Triber bent in uw huidige graad. Heb je aan alle andere voorwaarden voldaan (die we helaas, hoe goed we ook zoeken, niet kennen) maar ben je, bij wijze van spreken, nog maar van eergisteren Triber, dan zal je nog wat moeten wachten .. Om Aspirant Verkenner te worden is dat niet moeilijk, één dag is al genoeg, dat hebben de meesten wel gemerkt, maar daarna ... wordt het telkenmale langer ... Vraag me niet exact hoe lang, want dat weet ik ook niet. Ik weet enkel dat het zo is omdat ik al Tribers gezien heb die ineens twee graden omhoog gegaan zijn. Dit omdat ze aan de andere factoren reeds lang voldaan hadden maar nog niet lang genoeg hun vorige graad behaald hadden. Een andere uitleg heb ik voor zulk een fenomeen niet.
@Godts schreef:
Hoe kan je rap in rang stijgen want ik blijf maar verkenner blijkbaar 😭
Je bent niet "maar" verkenner, je bent reeds Veteraan Verkenner. Dat is al niet slecht.
En je weet hoe het werkt: positief bijdragen, posts beantwoorden, vragen oplossen, pluimen uitdelen, pluimen krijgen ... Alles heeft zijn belang. De kern is positief bijdragen. En natuurlijk ook zelf vragen stellen waardoor je hulp krijgt van andere Tribers die op hun beurt dan positief kunnen bijdragen door u te helpen.
En een onderdeel van het geheel os de verrassing. Voor iedereen komt de volgende bevordering onverwacht. Dat is het leuke eraan en zo is het vastgelegd door de "oprichters".