annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Informatie over de service van Orange tijdens de quarantaine

Topic gestart op: 09-04-20 13h16

Antwoorden: 33 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Informatie over de service van Orange tijdens de quarantaine

Ugh iedereen,

Omdat het erg druk is op de klantendienst, krijg je soms pas na lange tijd een antwoord. Totem heeft naar informatie gevist en hier is wat het blijkt :

Wat zijn de openingsuren van de Orange- klantendienst?

Onze klantendienst is opnieuw beschikbaar van maandag t.e.m zaterdag van 8u tot 20u. Zondag en feestdagen : van 10u tot 18u (de technische dienst blijft elke dag, zelfs feestdagen tussen 8u en 22u open). Onze selfcare contactpunten blijven actief !

Blijft de Fair Use Policy van kracht op het Telenet-netwerk?

Ook voor onze klanten met vast internet (Love DUO/Love TRIO) hebben we goed nieuws.

Ook al blijft onze Fair Use Policy van kracht, zal er wel een positieve aanpassing te merken vallen. De klanten die tijdens deze toch wel speciale periode toch de 750GB overschrijden zullen niet op de standaard smallband (verminderde snelheid) terechtkomen, maar op een aangepaste versie die het dubbele van deze snelheid bedraagt (20Mbps download en 2Mbps upload in plaats van een snelheid van 10Mbps download en 1Mbps upload).

Deze aanpassing zal voorlopig tot 03/05/2020 van kracht zijn.

Enkele belangrijke nota’s:

  • Klanten met Boost hebben dit voordeel al in hun profiel, en voor hen zal er niets veranderen.
  • Deze snelheden zijn enkel tijdens de piekmomenten van kracht (van 17 uur tot middernacht), vanaf middernacht tot 17 uur kan de klant genieten van zijn volledige snelheid.

Vinden er kabelinstallaties plaats ondanks de maatregelen?

  • Installaties / reparaties / verhuis worden nog steeds uitgevoerd omdat de connectiviteit van onze klanten belangrijker is dan ooit.
  • We geven echter voorrang aan verhuizingen en herstellingen.
  • Onze installateurs hebben specifieke aanbevelingen ontvangen met betrekking tot de voorzorgsmaatregelen.
  • Klanten die te laat uitstel van hun installatie vragen uit angst voor Covid 19, hoeven geen boete te betalen.
  • Weekendinstallaties en reparaties blijven behouden.
  • Installateurs die tekenen van ziekte vertonen, werken niet.
  • Als een klant ziektesymptomen heeft, vragen we hem om zijn afspraak uit te stellen.
  • We werken continu aan continuïteit van onze dienstverlening, maar we volgen ook dagelijks de ontwikkeling van de situatie. Het kan zijn dat sommige installaties opnieuw worden gepland en in dit geval wordt telefonisch contact opgenomen met klanten. Als Orange geen contact heeft opgenomen, dan kan de installatiedatum als bevestigd worden beschouwd.

Zijn de Orange-shops open?

Onze winkels zijn open vanaf 11 mei. Alle veiligheidsmaatregelen worden sowieso gerespecteerd. Onze andere kanalen blijven actief:

  • Surfen naar de Orange.be site: om alle informatie terug te vinden over de producten en diensten en om uw aankopen te doen.
  • De klantenzone of de my orange-app gebruiken om selfcare acties uit te voeren: herladen van prepaid-kaarten, aankoop producten, tariefwijzigingen uitvoeren.
  • Bellen naar 5000 (als bestaande klant): om toegang te krijgen tot de klantendienst, extra kaarten toe te voegen of abonneer je op Love.
  • Bellen naar 0800 35 177 (als nieuwe klant) om een abonnement te activeren (mobiel of Love)
  • Alle diensten blijven paraat om de continuïteit van onze dienstverlening te garanderen in deze barre periode
  • Vanzelfsprekend blijf je toegang hebben tot onze andere communicatiemiddelen: Facebook, onze blog.
  • Bij dringende gevallen mag met een van onze shop-medewerkers een afspraak inplannen.

Bezoek zeker onze FAQ-pagina waar je veel info zal vinden. Post ook verder je vragen op Tribe in de gepaste categorie (Mobiel, LOVE in verband met je vraag).

Totem's zonnegroeten,

Totem

Labels (1)
33 ANTWOORDEN 33
Cindy4
Aspirant verkenner

Hallo gisteren tarief veranderen maar mijn mobiele internet werkt niet reeds opnieuw opgestart en alle staten gedaan maar het werkt gewoon niet meer 

Vriendelijk groet 

patrick2
Wijze
Wijze

@Cindy4  beste is eens hier de klantendienst voor te contacteren. Misschien iets fout gegaan bij de activering van je nieuwe tarief plan. Hier is geen klantendienst en die lezen ook niet mee dus dan geraakt het niet opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DaanG
Gewaardeerd verkenner

Dank voor deze wijze woorden 🙌🏻

Weske
Aspirant scout

Das duidelijk

 

rensvanp
Gewaardeerd verkenner

Thanks

Leden met de meeste pluimen