Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-01-21 13h44
Antwoorden: 1 antwoord
Beste
4weken geleden kreeg ik te horen dat ik mocht verhuizen, ik ben vanaf toen direct beginnen rondkijken voor internet voor thuis en ik kwam bij Orange het goedkoopst uit.
Heb hierover gebeld gehad met de klantendienst, alles was in orde en ze hadden mij de 21ste januari ingeboekt om internet te komen plaatsen. De dag was daar, niemand komen opdagen. Ik bel terug naar Orange bleek te zijn dat de lijn van mijn appartement nog geblokkeerd was door de vorige bewoner.
ik met de vorige bewoner gebeld (geluk dat ik hem ken) die heeft direct het nodige gedaan om dit zo snel mogelijk in orde te maken, ik ben nu weer 2 weken op een stuk aan heet bellen naar Orange omdat ik dit internet zeer dringend nodig heb voor mijn schooltaken te kunnen maken, kunnen ze nog steeds niets doen. wat kan ik hier zelf aan doen?
@shanyazijn01 goedemiddag,
je kan best hier even een bericht doen via Messenger op FB
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Die zitten dichter bij de bron. Succes.
Van mij krijg je deze al: