annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internetverbinding valt steeds weg of werkt nauwelijks op PC

Topic gestart op: 07-01-20 16h48

dekker
Aspirant verkenner

Internetverbinding valt steeds weg of werkt nauwelijks op PC

Het internet op onze thuis pc drijft mij tot wanhoop. Sinds vandaag werkt het internet, op deze pc, voor geen meter.
Betreft, HP i5 met windows 7.
Heeft lan en ik heb al 2 wifi recievers geprobeerd. De pc is met andere programma's best wel vlot alleen internet is al een tijdje traag en de laatste dagen is het helemaal k.t. Soms doet hij het wel maar meestal heel traag of niet.
gistern een nieuwe D link usb wifi adapter gekocht, maar geen verandering. Is bij chrome, explorer en opera hetzelfde probleem. Alle virustesten en anti malware laten testen, niks,
We hebben met de andere laptops en gsm's eigenlijk geen probleem.
Vandaag ten einde raad maar een vast kabel van 15 meter gelegd. Hoera goed internet. Tot er een zekering uitvloog en daarna ook via de kabel geen internet meer. Kabel verwisseld, geen resultaat. Via de kabel ook op de laptop slecht internet, vaak met geel driehoekje, maar soms ook goed.
Via de wifi ziet de pc de router niet eens. De Laptop op dezelfde plaats wel :(.
Voor mijn zoon toevallig een extender geplaatst. Ja, deze is wel zichtbaar op pc en ik kan meestal verbinden, soms niet. Maar de verbinding wordt steeds onderbroken of blijft hangen. Laptop werkt prima op extender.

Ik ben best wel ervaren met computers, maar hier wordt ik gek van. De helpdesk van Orange is niet echt terzake kundig, die wist minder van internetaansluitingen dan ik.

Ik denk dat het toch ergens in het modem zit want als ik op de mobiele hotspot van mijn gsm zit werkt het internet perfect op dezelfde pc.

 

Iemand een tip of goede raad? Bij voorbaat dank!!!

Labels (2)
0 pluimen
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen