annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Jouw mening over Oranje?

Topic gestart op: 24-10-21 14h25

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Jouw mening over Oranje?

OPGELOST

Fijne zonnige zondag ‌‌ aan alle leden van de stam. Ik beantwoord deze vraag, die dateert van 11/11/2019 !! En vandaag, leden van de gemeenschap, wat zou uw antwoord zijn, omdat veel dingen ten goede zijn veranderd of niet?

Dus als je je mening / advies wilt geven of zelfs een oplossing / antwoord wilt ontdekken, dan is het aan jou om te schrijven. Bij voorbaat dank aan allen.
Met vriendelijke groeten.

Door @Anonymous ⚜️.

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous kan gebeuren anders moet je de link van dat onderwerp in je bericht vermelden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous even een rechtzetting, je beantwoord de vraag niet hoor.

Je hebt een volledig nieuw topic geopend.

Niet dat het niet mag maar de vraag van 11/11/2019 !! Staat hier niet.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette  Hallo, ik wilde een onderwerp nieuw leven inblazen, maar het is een vergissing omdat we van onze fouten leren, mijn excuses aan jullie allemaal! Begrepen. Nogmaals sorry, en een goede avond voor jou van @Anonymous ⚜️.

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous kan gebeuren anders moet je de link van dat onderwerp in je bericht vermelden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette, nee, ik wil geen oud onderwerp beginnen! Maar schrijf een nieuwe!
Voila en zoete dag!
van @Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen