Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht medewerker

Topic gestart op: 11-07-20 15h23

Antwoorden: 20 antwoorden

Nicolas1986
Aspirant verkenner

Klacht medewerker

OPGELOST

Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit terug aan te passen en die vrouw beweerde dat Orange het contract met coyote had opgezegd en dat dit voor elke klant wegviel. Ik had al een vermoeden dat ze aan het liegen was en heb naar mijn broer gebeld die ook klant is bij jullie en ook geniet van die coyote en het blijkt dat dit gewoon wel nog werkte. Toen ik belde naar de klantendienst was dit meteen in behandeling. Die vrouw zat recht in mijn gezicht te liegen uit pure luiheid ze had geen zin om met helpen en maakte mij dan maar een smoes wijs. Dit is alles behalve een goede service

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Vikaatje
Veteraan verkenner

@Nicolas1986  onlangs ook opgebeld met voorstel om te veranderen . Zoals @patrick2 schreef, gezegd dat ik daarover moest nadenken . Terug opgebeld en gezegd dat ik het zo ging laten . Enkele weken daarna via sms kon ik gratis een enquête invullen over dat gesprek . Daarin kon ik met een score tevredenheid aanduiden en de reden geven waarom ik die score gaf. Misschien krijg jij dat ook nog en kan je daarin je klacht ook duidelijk maken zodat ze er in de toekomst misschien meer rekening mee houden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Nicolas1986
Aspirant verkenner

  • Toen die medewerker mij opbelde en mij deed veranderen van tarief beweerde die dat er voor de rest zeker niks ging veranderen en dat ik er alleen voordeel uit zou halen. Ik betaal nu mss Max 2€ minder  had deze persoon mij beter ingelicht zou ik zowiezo niet ingegaan zijn op zijn voorstel
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicolas1986  het kan misschien goedkoper zijn maar je kan ook zelf eerst zeggen ik bekijk dat nog even. Dat er niks veranderd is niet waar want ik ga ervan uit dat de medewerkers hun producten kennen dus er zal wel bijgezegd zijn dit en dat veranderd. Maar dat is een ander punt daar ga ik niet verder op in. Nu veranderd er niks meer dit abonnement blijf je behouden en dat zonder al de rest erbij. Heel jammer maar veranderen gaat niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vikaatje
Veteraan verkenner

@Nicolas1986  onlangs ook opgebeld met voorstel om te veranderen . Zoals @patrick2 schreef, gezegd dat ik daarover moest nadenken . Terug opgebeld en gezegd dat ik het zo ging laten . Enkele weken daarna via sms kon ik gratis een enquête invullen over dat gesprek . Daarin kon ik met een score tevredenheid aanduiden en de reden geven waarom ik die score gaf. Misschien krijg jij dat ook nog en kan je daarin je klacht ook duidelijk maken zodat ze er in de toekomst misschien meer rekening mee houden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Nicolas1986
Aspirant verkenner

Ik had wel nog eens specifiek gevraagd als hij zeker was dat er niks zou veranderen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen