Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-20 15h23
Antwoorden: 20 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit terug aan te passen en die vrouw beweerde dat Orange het contract met coyote had opgezegd en dat dit voor elke klant wegviel. Ik had al een vermoeden dat ze aan het liegen was en heb naar mijn broer gebeld die ook klant is bij jullie en ook geniet van die coyote en het blijkt dat dit gewoon wel nog werkte. Toen ik belde naar de klantendienst was dit meteen in behandeling. Die vrouw zat recht in mijn gezicht te liegen uit pure luiheid ze had geen zin om met helpen en maakte mij dan maar een smoes wijs. Dit is alles behalve een goede service
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Nicolas1986 onlangs ook opgebeld met voorstel om te veranderen . Zoals @patrick2 schreef, gezegd dat ik daarover moest nadenken . Terug opgebeld en gezegd dat ik het zo ging laten . Enkele weken daarna via sms kon ik gratis een enquête invullen over dat gesprek . Daarin kon ik met een score tevredenheid aanduiden en de reden geven waarom ik die score gaf. Misschien krijg jij dat ook nog en kan je daarin je klacht ook duidelijk maken zodat ze er in de toekomst misschien meer rekening mee houden.
Buiten wat hier reeds aangehaald is (dus coyote dat wegvalt en de love data verdubbeling die wegvalt) is er nog iets dat verdwijnt bij de overgang naar een GO abo: uw Orange Cloud. Die is ook foetsie.
Het klopt wel dat zowel coyote al orange cloud op termijn ook bij de oude dieren abo's gaat verdwijnen, maar momenteel zijn ze dus nog actief.
Ik vind het ook vreemd dat uw coyote niet meer werkt. Ik heb nog recent een verlenging tot in augustus gekregen.
Heb jij uw coyote af en toe gebruikt? Het zou misschien kunnen dat wanneer coyote merkt dat de app reeds een bepaalde periode niet gebruikt is ze het abo afsluiten. Dit omdat de samenwerking met orange stopgezet is.
Ik gebruik het zo goed als nooit maar puur uit nieuwsgierigheid open ik de app af en toe, gewoon om te kijken of mijn abo al dan niet verlengd wordt. Gewoonlijk is dat telkens met ongeveer een maand. Nu nog tot 03 augustus. Als ge dat wil checken, dan wel de app opstarten in 4G, niet via WiFi.
Trouwens, probeer dat eens, wil je. Start de app op in 4G. Krijg je dan nog steeds de melding dat je geen abo meer hebt?
We weten dat wie de app heeft en gebruikt dat nog een tijdje gaat kunnen verderdoen, maar hoelang nog, dat weet niemand hier.
Ik gebruikte deze app toch vrij vaak! En alles wat u zegt geprobeerd
@Nicolas1986 schreef:
Ik gebruikte deze app toch vrij vaak! En alles wat u zegt geprobeerd
Tja, zoals @patrick2 ook reeds heeft aangehaald: eens overgegaan naar het GO abo is het onmogelijk om nog terug te keren naar het "dieren" abo. Die Coyote ben je dus kwijt, niks meer aan te doen. Er zouden hoogstens excuses van Orange kunnen komen voor die verkoper die in de fout is gegaan (al dan niet opzettelijk), maar die Coyote opnieuw activeren is echt onmogelijk.
Er zijn volgens mij twee opties voor u:
Er is ook nog een derde optie: als het u om de waarschuwing voor flitsers te doen is: hou u aan de wegcode. Dan heb je helemaal geen app nodig.
@Nicolas1986 met de Go formule werkt het niet !!! Dat is ook niet werkend te maken omdat het met die formule niet meer aangeboden wordt.