annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht medewerker

Topic gestart op: 11-07-20 15h23

Antwoorden: 20 antwoorden

Nicolas1986
Aspirant verkenner

Klacht medewerker

OPGELOST

Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit terug aan te passen en die vrouw beweerde dat Orange het contract met coyote had opgezegd en dat dit voor elke klant wegviel. Ik had al een vermoeden dat ze aan het liegen was en heb naar mijn broer gebeld die ook klant is bij jullie en ook geniet van die coyote en het blijkt dat dit gewoon wel nog werkte. Toen ik belde naar de klantendienst was dit meteen in behandeling. Die vrouw zat recht in mijn gezicht te liegen uit pure luiheid ze had geen zin om met helpen en maakte mij dan maar een smoes wijs. Dit is alles behalve een goede service

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Vikaatje
Veteraan verkenner

@Nicolas1986  onlangs ook opgebeld met voorstel om te veranderen . Zoals @patrick2 schreef, gezegd dat ik daarover moest nadenken . Terug opgebeld en gezegd dat ik het zo ging laten . Enkele weken daarna via sms kon ik gratis een enquête invullen over dat gesprek . Daarin kon ik met een score tevredenheid aanduiden en de reden geven waarom ik die score gaf. Misschien krijg jij dat ook nog en kan je daarin je klacht ook duidelijk maken zodat ze er in de toekomst misschien meer rekening mee houden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
phil48
Leidende verkenner

Sowieso had de medewerker in kwestie moeten zeggen dat veranderen van "dierformule" naar de nieuwe formule financieel voordeliger is (dat is het ook) MAAR twee consequenties heeft.

1/ je verliest coyote

2/ je verliest de verdubbeling van data in je orange circle

 

Als die medewerker dat niet heeft gezegd, dan is dat is toch wel een fout. Sowieso kan je een aankoop (weet niet of tariefverandering een aankoop is, misschien kan Tom hier meer over zeggen ??) als die online gebeurde binnen de twee weken annuleren.

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  een tariefplan wijzigen is geen aankoop. Dus je hebt ook geen recht om het in de twee weken terug te zetten. Dat terug zetten gaat ook niet meer want de dieren abonnementen zijn eruit gehaald dus die komen niet meer terug. Je vergeet ook nog erbij te zeggen dat punt 3 ook weg valt dat is namelijk de Orange cloud. Dus drie punten in totaal komen te vervallen bij een Go formule.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Nicolas1986 ,

goedemorgen, ik wist niet dat Orange de mensen opbelde.

Dat is nieuw voor mij?

@Totem klopt dat? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Josette  schreef:

@Nicolas1986 ,

goedemorgen, ik wist niet dat Orange de mensen opbelde.

Dat is nieuw voor mij?

@Totem klopt dat? 


Ugh @Josette,

We hebben inderdaad een Telesales team dat mensen opbelt om betere tariefplannen en sommige producten te voorstellen. Zelfstandige verkopers bellen ook klanten op. En als laatste kan je door de shop gebeld worden als je gereserveerde toestel aangekomen is.

De klantendienst belt ook klanten op als hun dossier opglost is.

Totem's groetjes,

Totem

Josette
Wijze
Wijze

@Totem  oké mercikes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen