Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-20 13h49
Antwoorden: 8 antwoorden
Zoals vele weten zijn op dit moment alle shops gesloten door de corona crisis. Dat wil dus zeggen dat het webcare team en de klantendienst van Orange alle vragen dienen te beantwoorden van de klanten. Daar door betekend het dat er een langere wachttijd is dan normaal bij de klantendienst ( 5000 ) en dat via het webcare team ( messenger van FB of twitter ) ook wat langer kan duren voor men een antwoord kan krijgen , ook deze zullen de betreffende vraag moeten door sturen naar de juiste diensten. Ze zullen er alles aan doen om iedereen van een antwoord te voorzien maar helaas zal dat niet sneller gaan als men misschien gewoon is.
Misschien kan het al veel helpen om hier bepaalde vragen / onderwerpen te zoeken om eventueel zo een oplossing te krijgen aangezien hier ook al vele oplossingen zijn op vele vragen. ( gebruik hiervoor de zoekfunctie die je kan helpen om te zoeken naar je vraag ) Op die manier kan je eventueel de lange wachttijd vermijden als ook het wachten via het webcare team of voor diegene die geen messenger / twitter hebben en of willen / kunnen gebruiken. Moesten er vragen zijn die hier niet gesteld zijn laat gerust een post achter want soms kan je hier sneller je antwoord hebben met de juiste oplossing dan wanneer je op dit moment moet wachten aan de lijn of het webcare team door de drukte.
Natuurlijk vragen betreft installatie's en datums en bepaalde activeringen zijn hier niet na te kijken daar zal je dus de Orange medewerker zelf voor moeten raadplegen. Ook betreft omzettingen van abonnementen of wijzigingen in je pack ga je hier geen antwoord / oplossing vinden dat is ook voor de klantendienst / webcare team. Eventueel via je klantenzone kan je ook dingen zien en of aanpassen dus dat zou ook al kunnen helpen. Misschien kunnen we op deze manier de klantendienst / het webcare team een beetje druk ontnemen.
Dan blijft er messenger en twitter over. Een mail adres (voor het publiek tenminste) heeft Orange reeds lang niet meer en ze zijn daar duidelijk in geweest: dat komt er ook niet meer.
Man man Patrick toch, kunt gij echt mijn gedachten lezen op afstand? En als ik iets aan het typen ben om te posten rap even sneller zijn? 😋
@kathylarnout via mail zal helaas niet gaan aangezien orange er voor gekozen heeft dit niet meer te ondersteunen. Je kan eventueel via messenger sturen om het te vragen anders kan je bellen :
Of met een ander nummer
@patrick2 schreef:Zoals vele weten zijn op dit moment alle shops gesloten door de corona crisis. Dat wil dus zeggen dat het webcare team en de klantendienst van Orange alle vragen dienen te beantwoorden van de klanten. Daar door betekend het dat er een langere wachttijd is dan normaal bij de klantendienst ( 5000 ) en dat via het webcare team ( messenger van FB of twitter ) ook wat langer kan duren voor men een antwoord kan krijgen , ook deze zullen de betreffende vraag moeten door sturen naar de juiste diensten. Ze zullen er alles aan doen om iedereen van een antwoord te voorzien maar helaas zal dat niet sneller gaan als men misschien gewoon is.
Misschien kan het al veel helpen om hier bepaalde vragen / onderwerpen te zoeken om eventueel zo een oplossing te krijgen aangezien hier ook al vele oplossingen zijn op vele vragen. ( gebruik hiervoor de zoekfunctie die je kan helpen om te zoeken naar je vraag ) Op die manier kan je eventueel de lange wachttijd vermijden als ook het wachten via het webcare team of voor diegene die geen messenger / twitter hebben en of willen / kunnen gebruiken. Moesten er vragen zijn die hier niet gesteld zijn laat gerust een post achter want soms kan je hier sneller je antwoord hebben met de juiste oplossing dan wanneer je op dit moment moet wachten aan de lijn of het webcare team door de drukte.
Natuurlijk vragen betreft installatie's en datums en bepaalde activeringen zijn hier niet na te kijken daar zal je dus de Orange medewerker zelf voor moeten raadplegen. Ook betreft omzettingen van abonnementen of wijzigingen in je pack ga je hier geen antwoord / oplossing vinden dat is ook voor de klantendienst / webcare team. Eventueel via je klantenzone kan je ook dingen zien en of aanpassen dus dat zou ook al kunnen helpen. Misschien kunnen we op deze manier de klantendienst / het webcare team een beetje druk ontnemen.
Hallo Patrick2,
Bedankt voor je nuttige bijdrage ! Ik markeer deze als nuttige info. De vijf beste verschijnen in het rebruiek "Populaire topics" op de voorpagina 🙂
Groetjes,
Nelson