annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst / webcare team

Topic gestart op: 29-03-20 13h49

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Klantendienst / webcare team

Zoals vele weten zijn op dit moment alle shops gesloten door de corona crisis. Dat wil dus zeggen dat het webcare team en de klantendienst van Orange alle vragen dienen te beantwoorden van de klanten. Daar door betekend het dat er een langere wachttijd is dan normaal bij de klantendienst ( 5000 ) en dat via het webcare team ( messenger van FB of twitter ) ook wat langer kan duren voor men een antwoord kan krijgen , ook deze zullen de betreffende vraag moeten door sturen naar de juiste diensten. Ze zullen er alles aan doen om iedereen van een antwoord te voorzien maar helaas zal dat niet sneller gaan als men misschien gewoon is. 

Misschien kan het al veel helpen om hier bepaalde vragen / onderwerpen te zoeken om eventueel zo een oplossing te krijgen aangezien hier ook al vele oplossingen zijn op vele vragen. ( gebruik hiervoor de zoekfunctie die je kan helpen om te zoeken naar je vraag ) Op die manier kan je eventueel de lange wachttijd vermijden als ook het wachten via het webcare team of voor diegene die geen messenger / twitter hebben en of willen / kunnen gebruiken. Moesten er vragen zijn die hier niet gesteld zijn laat gerust een post achter want soms kan je hier sneller je antwoord hebben met de juiste oplossing dan wanneer je op dit moment moet wachten aan de lijn of het webcare team door de drukte.

Natuurlijk vragen betreft installatie's en datums en bepaalde activeringen zijn hier niet na te kijken daar zal je dus de Orange medewerker zelf voor moeten raadplegen. Ook betreft omzettingen van abonnementen of wijzigingen in je pack ga je hier geen antwoord / oplossing vinden dat is ook voor de klantendienst / webcare team. Eventueel via je klantenzone kan je ook dingen zien en of aanpassen dus dat zou ook al kunnen helpen. Misschien kunnen we op deze manier de klantendienst / het webcare team een beetje druk ontnemen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kathylarnout 

Dan blijft er messenger en twitter over. Een mail adres (voor het publiek tenminste) heeft Orange reeds lang niet meer en ze zijn daar duidelijk in geweest: dat komt er ook niet meer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Man man Patrick toch, kunt gij echt mijn gedachten lezen op afstand? En als ik iets aan het typen ben om te posten rap even sneller zijn? 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@kathylarnout  via mail zal helaas niet gaan aangezien orange er voor gekozen heeft dit niet meer te ondersteunen. Je kan eventueel via messenger sturen om het te vragen anders kan je bellen : 

+32 2 745 95 00

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NelsonM
Orange-werknemer

@patrick2  schreef:

Zoals vele weten zijn op dit moment alle shops gesloten door de corona crisis. Dat wil dus zeggen dat het webcare team en de klantendienst van Orange alle vragen dienen te beantwoorden van de klanten. Daar door betekend het dat er een langere wachttijd is dan normaal bij de klantendienst ( 5000 ) en dat via het webcare team ( messenger van FB of twitter ) ook wat langer kan duren voor men een antwoord kan krijgen , ook deze zullen de betreffende vraag moeten door sturen naar de juiste diensten. Ze zullen er alles aan doen om iedereen van een antwoord te voorzien maar helaas zal dat niet sneller gaan als men misschien gewoon is. 

Misschien kan het al veel helpen om hier bepaalde vragen / onderwerpen te zoeken om eventueel zo een oplossing te krijgen aangezien hier ook al vele oplossingen zijn op vele vragen. ( gebruik hiervoor de zoekfunctie die je kan helpen om te zoeken naar je vraag ) Op die manier kan je eventueel de lange wachttijd vermijden als ook het wachten via het webcare team of voor diegene die geen messenger / twitter hebben en of willen / kunnen gebruiken. Moesten er vragen zijn die hier niet gesteld zijn laat gerust een post achter want soms kan je hier sneller je antwoord hebben met de juiste oplossing dan wanneer je op dit moment moet wachten aan de lijn of het webcare team door de drukte.

Natuurlijk vragen betreft installatie's en datums en bepaalde activeringen zijn hier niet na te kijken daar zal je dus de Orange medewerker zelf voor moeten raadplegen. Ook betreft omzettingen van abonnementen of wijzigingen in je pack ga je hier geen antwoord / oplossing vinden dat is ook voor de klantendienst / webcare team. Eventueel via je klantenzone kan je ook dingen zien en of aanpassen dus dat zou ook al kunnen helpen. Misschien kunnen we op deze manier de klantendienst / het webcare team een beetje druk ontnemen.

 

Hallo Patrick2,
Bedankt voor je nuttige bijdrage ! Ik markeer deze als nuttige info. De vijf beste verschijnen in het rebruiek "Populaire topics" op de voorpagina 🙂

Groetjes,

Nelson 

Leden met de meeste pluimen