Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-02-21 11h10
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik wou dit toch eens even kwijt. Hier op Tribe lees je veel negatieve berichten over de klantendienst. Daarom dat ik toch een positieve ervaring wil posten.
Vanmorgen via FB Messenger een vraag/ wijziging gesteld ivm mijn abonnement. Een uurtje later was het in orde. Zat het nieuwe contract al in mijn mail en kreeg ik bevestiging dat Bpost het pakje zal versturen. Als het goed is, moet het ook gezegd worden.
... en mijn toestel is ook ondertussen geleverd. Van vlugge levering gesproken. Top!!!
altijd goed geholpen geweest, nooit klachten gehad
Heel goed @Anonymous
Heb zelf ooit naar de 5000 gebeld zonder probleem. De volgende dag werd ik teruggebeld ivm de opvolging. Kan niks slechts zeggen daarover
Ik persoonlijk heb, zoals zovelen waarschijnlijk, zowel zeer goede als erg onaangename ervaringen met de helpdesk/klantendienst.
Het is wel fijn om de positieve noot hier ook eens te plaatsen 😀