Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-08-20 14h02
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo,
Ik ben nieuwe klant, zonder mobiel nummer, internet en tv, en zou mij willen registeren in de klantenzone maar dat werkt blijkbaar niet zonder een orange gsm nummer.
Hoe moet ik nu verder? Net 45min aan de lijn gehangen, 5x doorgestuurd en niet geholpen geweest....
Mvg
@orange_1 Je kan geen registratie doen zonder Orange klant te zijn. Waarom je een registratie wil doen zonder klant te zijn weet ik niet maar omdat je geen producten hebt kan je dus ook niks zien. Dus je kan klant worden dan heb je rechten tot de klantenzone.
Ik ben klant. Ik heb TV en Internet van orange. Maar om te registreren heb je een gsm nummer nodig, totaal niet logisch, ik heb een gsm nummer van het werk en kan mij daarmee niet registreren.
Het gsm abo zit nog in overdracht van vorige provider(reeds 2 maanden) en dus wou ik als beheerder inloggen op de klantenzone maar dit kan blijkbaar niet zonder het gsm nummer.
Dan nog blijft het raar dat het gsm nummer van een lid van het gezin(vb een kind), die geen toegang mag hebben tot de klantenzone waar alles wordt beheerd, gebruikt moet worden om te registreren voor de klantenzone.
Maar blijkbaar kan het niet anders en moet ik wachten tot de nummeroverdracht gedaan is.
Bedankt voor de info!