annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone zonder orange nummer

Topic gestart op: 04-08-20 14h02

Antwoorden: 6 antwoorden

orange_1
Aspirant verkenner

Klantenzone zonder orange nummer

Hallo,

Ik ben nieuwe klant, zonder mobiel nummer, internet en tv, en zou mij willen registeren in de klantenzone maar dat werkt blijkbaar niet zonder een orange gsm nummer.

Hoe moet ik nu verder? Net 45min aan de lijn gehangen, 5x doorgestuurd en niet geholpen geweest....

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@orange_1  Je kan geen registratie doen zonder Orange klant te zijn. Waarom je een registratie wil doen zonder klant te zijn weet ik niet maar omdat je geen producten hebt kan je dus ook niks zien.  Dus je kan klant worden dan heb je rechten tot de klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
orange_1
Aspirant verkenner

Ik ben klant. Ik heb TV en Internet van orange. Maar om te registreren heb je een gsm nummer nodig, totaal niet logisch, ik heb een gsm nummer van het werk en kan mij daarmee niet registreren.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@orange_1  Voor een pakket moet je een gsm abonnement hebben anders kan je geen pakket nemen met tv en internet 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
orange_1
Aspirant verkenner

Het gsm abo zit nog in overdracht van vorige provider(reeds 2 maanden) en dus wou ik als beheerder inloggen op de klantenzone maar dit kan blijkbaar niet zonder het gsm nummer.

Dan nog blijft het raar dat het gsm nummer van een lid van het gezin(vb een kind), die geen toegang mag hebben tot de klantenzone waar alles wordt beheerd, gebruikt moet worden om te registreren voor de klantenzone.

Maar blijkbaar kan het niet anders en moet ik wachten tot de nummeroverdracht gedaan is.

Bedankt voor de info!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen