annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten buiten abonnement

Topic gestart op: 14-07-20 11h19

Antwoorden: 16 antwoorden

graces435
Aspirant verkenner

Kosten buiten abonnement

OPGELOST

Vorige maand heb ik mijn gsm gebruikt om parking te betalen. Toen is er 60ct extra aangerekend op mijn factuur, maar niet de kosten die 4411 mij toen heeft laten zien in het beëindigings SMS. Deze maand verscheen er op mijn app dat er nog eens 60ct buiten abonnement is, maar ik heb niet meer betalend geparkeerd. Kan er iemand mij dit even uitleggen? Bedankt!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@graces435  nee zeker niet. Een vriendin van ons komt regelmatig bij ons thuis en wij wonen in de stad dus die moet meestal betalen. Dus die gebruikt de 4411 ook en dat bedrag gaat altijd ineens eraf ,dat staat altijd als kosten buiten bundel. Maar soms kan er eens iets mis gaan natuurlijk waardoor het bedrag er niet af gaat of de berekening verkeerd loopt. Maar ik heb er ook eerlijk gezegd weinig kennis van van die app hoe en wat precies want ik gebruik die app nooit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
graces435
Aspirant verkenner

Ik gebruik ook altijd SMS, ik weiger de app te gebruiken =). Ik zal eens bellen naar de klantendienst. Bedankt!

patrick2
Wijze
Wijze

@graces435  ik gebruik de app als de sms niet ik parkeer nooit in de stad aangezien ik in de stad woon. Heb een garage achter het huis en als ik ergens heen ga waar betalend is te parkeren dan gooi ik er geld in. Maar ik heb de app wel dus zal die ook eens gaan gebruiken 🙂 

Maar hoe het daadwerkelijk met de sms zit weet ik niet misschien zit er een vertraging in maar echt totaal geen idee. Heb trouwens gezien met de app kan je meer betalen dan enkel de parkeer ticket je kan ook bus , tram , trein en je electrische auto om op te laden betalen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


annbel
Ervaren verkenner

Het is de eerste maal dat ik hoor dat er nog roaming kosten zijn. Ga het nakijken zodat ik op reis niet voor verrassingen komt te staan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@annbel  roaming kosten zijn er niet meer. Dus als jij in Frankrijk bent en je belt naar een frans nummer betaal je daar niks voor dat gaat van jou bundel af. Als jij in een EU land belt naar een EU nummer kost je dat niks dat gaat van jou eigen bundel af. Maar enkel als jij belt van Belgie naar een EU nummer dus geen Blegisch gsm nummer is dat betalend. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
annbel
Ervaren verkenner

Dank u voor uw verhelderend antwoord.

Leden met de meeste pluimen