annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer tijd om te posten

Topic gestart op: 06-04-20 12h10

Antwoorden: 5 antwoorden

Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Meer tijd om te posten

Ik heb nu wel meer tijd om iets te kunnen posten maarja ik merk dat het hier wel rustig is anderzijds grtz

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  dat zijn altijd die moment opnames. De ene dag zijn er al meer hier dan de andere dag. Meestal die een probleem hebben komen naar hier en proberen we dat op te lossen. Die mensen die nooit een probleem hebben spreek je bijna tot nooit. Wel jammer want je kan altijd wel een post starten met iets , een idee , een vraag , tips en noem maar op. En ik mag het niet zeggen maar meestal de grootste klagers posten geen goede ideeén of tips hier voor Orange. Maar het zijn meestal wij die geen of weinig problemen hebben en toch goede ideeén of tips hebben. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Ja das waar ik ben nu nog alles aan het doorzoeken maar begin het beetje bij beetje te snappen en via de gsm is dat wel niet altijd gemakkelijk

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Dvd0071  schreef:

Ja das waar ik ben nu nog alles aan het doorzoeken maar begin het beetje bij beetje te snappen en via de gsm is dat wel niet altijd gemakkelijk


Dat is heel juist wat je zegt en daarom hebben we reeds lang gevraagd om Tribe compatibel te maken met Tapatalk. Dan is het heel gebruiksvriendelijk voor op de foon. Op de PC verandert er dan niks.

Maar ja, dat vergt alweer een software aanpassing en daarvoor moet er tijd en personeel zijn. Dat zal dus nu zeker niet voor binnenkort zijn ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  dat klopt via de gsm is het wat lastiger daarom heb ik het op de pc 🙂 Ook wel via de gsm maar dat is enkel op het werk eens in de pauze.

Maar moest het niet gaan , dus als je iets niet kan vinden mag je het ook rustig vragen hier. Meestal kunnen we je dan wel een link bezorgen dat je kan lezen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen