annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meet en Greet en Ask orange

Topic gestart op: 14-12-19 12h40

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Meet en Greet en Ask orange

@NelsonM  Er zijn mij een aantal dingen opgevallen die toch een beetje teleurstellend zijn nu we weer het einde van het jaar naderen. 

Dit is een derde post die er komt over de Meet en Greet. We wachten nog altijd op een uitnodiging wanneer deze weer eens gaat komen. Vorig jaar is er gezegd geweest dat ze er 4 per jaar wilden organiseren maar de eerste moet nog altijd komen. Beetje jammer allemaal want het zijn leuke bijeenkomsten en het is ook interessant  om eens achter de schermen te kijken en vooral voor de nieuwe mensen.

Ten tweede is het mij ook opgevallen dat het alweer een jaar geleden is dat er Ask Orange is geweest . De rubriek stelt de klant in staat om vragen te stellen over de toekomst plannen maar ook om eventuele ideeen te delen met jullie. Daarin kan men een kijkje krijgen over hoe de klant het ziet en dergelijke. Maar ook hoe jullie het zien en willen gaan doen naar de toekomst toe. 

Dus de vraag is gaat dit allemaal terug komen of blijft het zo zoals het nu allemaal is? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

@NelsonM  Er zijn mij een aantal dingen opgevallen die toch een beetje teleurstellend zijn nu we weer het einde van het jaar naderen. 

Dit is een derde post die er komt over de Meet en Greet. We wachten nog altijd op een uitnodiging wanneer deze weer eens gaat komen. Vorig jaar is er gezegd geweest dat ze er 4 per jaar wilden organiseren maar de eerste moet nog altijd komen. Beetje jammer allemaal want het zijn leuke bijeenkomsten en het is ook interessant  om eens achter de schermen te kijken en vooral voor de nieuwe mensen.

Ten tweede is het mij ook opgevallen dat het alweer een jaar geleden is dat er Ask Orange is geweest . De rubriek stelt de klant in staat om vragen te stellen over de toekomst plannen maar ook om eventuele ideeen te delen met jullie. Daarin kan men een kijkje krijgen over hoe de klant het ziet en dergelijke. Maar ook hoe jullie het zien en willen gaan doen naar de toekomst toe. 

Dus de vraag is gaat dit allemaal terug komen of blijft het zo zoals het nu allemaal is?

Hallo @patrick2,

Bedankt voor je post, we begrijpen je teleurstelling ! Zoals je het zeker hebt gemerkt, zijn er allerlei veranderingen gebeurd op Tribe en in het Tribe-team. Community managers en moderatoren zijn eigenlijk andere medewerkers dan die van vorig jaar.

Dit zorgt voor vele interne veranderingen en een reorganisatie, maar wees gerust we vergeten jullie niet. We houden jullie zeker op de hoogte voor 2020.

Groetjes,

Nelson

izzet3838
Veteraan verkenner

ask orange zou zeker fijn zijn.

Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 dan moeten er ook nog antwoorden komen want dat is in het verleden niet altijd gebeurd bij Ask Orange waardoor we op onze honger blijven zitten. In elk geval steunen we dit initiatief zeker.

Anonymous
Niet van toepassing

Ik wil ook wel naar die Meet & Greet

meetengreet.jpg

 

Leden met de meeste pluimen