annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn bezoek aan het Orange Digital Center

Topic gestart op: 23-05-23 15h17

Antwoorden: 9 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Mijn bezoek aan het Orange Digital Center

Hallo,

Ik had de kans om het Orange Digital Center te bezoeken en ik wilde heel graag mijn ervaring met jullie delen 😊.

Voor degenen onder jullie die nog niet van het centrum gehoord hebben, neem gerust een kijkje in dit artikel 😉.

Ik werd ontvangen door @juliettem die je ook graag rondleidt in het centrum als je interesse hebt!

We hebben lang gekletst, ik was aangenaam verrast door alle gave activiteiten van het Fab Lab.

Ze bieden veel interessante workshops aan, zoals recycling, constructie, etc... Je krijgt de beschikking over kleine machines waarmee je zelfstandig objecten kunt maken of repareren.

Het Orange Digital Center biedt ook verschillende digitale opleidingen aan zodat je de baan kunt vinden die je wilt!

Dit kan een digitale basisopleiding zijn zoals het gebruik van een computer of een tablet tot een ontwikkelaarsopleiding voor een website of een applicatie.

Het is erg leuk en bovendien helemaal gratis!

Heb je interesse, kom dan gerust eens langs op de website of ga er direct heen 😊.

En vergeet natuurlijk niet om je ervaring in het digitale centrum te komen delen met de community!

Tot ziens,

Rizlaine

Manitou_0-1684847835656.png

 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Manitou Mooi initiatief voor  mensen die nog niet weten welke job ze willen doen of geen vinden  , kunnen ervaringen opdoen en wie weet vinden ze hun draai in het bedrijf 🧑‍💼 Zo geraken ze vlugger aan werk en zijn creatief bezig met wat ze dan graag doen . Ze zien ter plaatse alles en dat maakt toch een groot verschil . Voor vele twijfelaars. Niet slecht bedoeld uiteraard. En hebben plezier in hun job en kunnen het ook als hobby verder uitbreiden. En andere er over vertellen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
glenndroogmans
Gewaardeerd verkenner

moet je u daar voor inschrijven we zouden het wel graag bezoeken

Josette
Wijze
Wijze

@glenndroogmans  een goedemorgen,

je kan hier eens gaan lezen, klik op de blauwe hier.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
glenndroogmans
Gewaardeerd verkenner

bedankt

Leden met de meeste pluimen