Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-08-19 11h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik probeer via mobiele hotspot op gsm naar mijn laptop een verbinding te maken voor internet.Heeft tot gisteren altijd perfect gewerkt. Nu verschijnt echter mijn netwerk niet meer in de lijst. Hoe kan ik deze toevoegen of terug automatisch laten toevoegen in de lijst?
Anderzijs (gelukkig maar of ik kon deze topic niet posten...) kan ik nog wel verbinding maken via thetering met US kabel en dit werkt wel.Is dus een alternatief maar beetje omslachtig.
AlaS a
@Alexmagda schreef:
Ik probeer via mobiele hotspot op gsm naar mijn laptop een verbinding te maken voor internet.Heeft tot gisteren altijd perfect gewerkt. Nu verschijnt echter mijn netwerk niet meer in de lijst. Hoe kan ik deze toevoegen of terug automatisch laten toevoegen in de lijst?
Anderzijs (gelukkig maar of ik kon deze topic niet posten...) kan ik nog wel verbinding maken via thetering met US kabel en dit werkt wel.Is dus een alternatief maar beetje omslachtig.
AlaS a
Volgens mijn bescheiden mening is "mobiele hotspot op gsm" hetzelfde als tethering. Wat bedoel jij met "tethering via US kabel"? Daar heb ik nog nooit van gehoord ...
sorry ik bedoelde via USB-kabel tussen GSM en laptop. Trouwens de mobiele hotspot werkt nog altijd prima nu.
Ah OK, sorry, had niet begrepen dat het een typo was .....
Wel fijn dat het nog steeds in orde is nu. En inderdaad, af en toe volledig uitzetten en herstarten is de oplossing voor velle probleempjes, en niet alleen voor een gsm ...
is ondertussen opgelost. Smartphone nog maar eens volledig uitgezet en na nieuwe opstart terug verbinding. Gebeurt blijkbaar wel maar dat je eens moet uitloggen.