annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw ontwerp Tribe / veranderingen

Topic gestart op: 28-12-19 00h46

Antwoorden: 20 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuw ontwerp Tribe / veranderingen

@NelsonM  en @Totem  ,

Onlangs zijn er een aantal topics geweest door verschillende Triber's en door mezelf om een aantal veranderingen te zien op de Tribe. Tussen deze topics zaten hele goede ideeen om misschien eens over na te denken en deze ook toe te passen op de Tribe.

Hierbij ga ik dan ook een kleine opsomming maken van wat ik gelezen heb de afgelopen tijd dat de Tribers graag zouden willen zien : 

* De zoek opdracht / zoek balk duidelijker maken , zodat ook de nieuwe tribers makkelijker iets kunnen vinden.

* eventueel werken met bepaalde links in de tribe zodat bepaalde zaken ( lees belangrijke zaken ) makkelijker terug te vinden zijn. 

* FAQ , dus de meeste gestelde vragen op de voorpagina staan. 

* Posts of onderwerpen die opgelost zijn dat deze sneller naar voren komen , want we merken vaak dat er over bepaalde zaken dezelfde post terug komt. Op deze manier zien we direct ook wat de oplossing is.

* eventueel een donker thema in te brengen zodat mensen deze kunnen toepassen ( is geen must have ) 

* eventueel een overzichtspagina waarin men kan zien welke  rangen te verdienen zijn. Eventueel erbij vermelden hoe deze rang verdiend kan worden. 

* ZEKER de enquete vraag maar 1 malig want krijg deze met regelmaat. Als men deze heeft ingevuld of niet 1 keer te laten zien is genoeg.

* tribe eventueel implementeren op een bepaald platform zodat deze ook te gebruiken is als app op de gsm . Nu moet men iedere keer naar de site gaan en inloggen. 

* mogelijkheid geven tot je gebruikersnaam te veranderen. Deze wordt ingesteld en dat blijft staan maar je kan deze niet aanpassen. Zou misschien handig zijn of misschien voor mensen die het leuk vinden aan te passen. 

Heb nu wat dingen opgenoemd die ik heb onthouden van de mede tribers als ook van mezelf dat ik als suggestie wil mee geven. 

Andere Tribers vul gerust aan want ik heb geen andere ideeen meer die ik op dit moment weet of heb. Maar dit was het belangrijkste en ook kwa posts die ik heb onthouden. En heb dus even op deze manier een beetje de posts bij elkaar geharkt en in 1 topic gezet. Beetje overzichtelijker voor iedereen en de moderatoren 😀

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
20 ANTWOORDEN 20
Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 slaap jij nog wel eens dat je met al die dingen bezig bent 👍😉. In elk geval de samenvatting die je maakte zal bij verwezenlijking, Tribe een heel pak overzichtelijker maken.

patrick2
Wijze
Wijze

@Movieman  Ja ja ik slaap genoeg bedankt voor je zorgen 😉 🤗 En ik ben graag met deze dingen bezig laat dat voorop staan.

Ja hopelijk gaan ze er binnen Orange ook iets mee doen .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Een heel mooi lijstje 😊

En ik zie daar onder andere iets staan dat wij al dikwijls geprobeerd hebben te ontfutselen: de lijst met rangen (dat is intussen al geen geheim meer, dat weten we) en hoe of wat je moet doen om hogerop te geraken.

Dat laatste houden ze bij Orange angstvallig geheim, zoiets als het recept van coca cola ...

Er is wel één item dat ik persoonlijk niet zou toevoegen, en dat is dat je van naam kan veranderen. Dat zou tot heel veel verwarring of chaos kunnen leiden. Wil je onder een andere naam opnieuw beginnen, maak dan een nieuw account aan. En dan is het voor iedereen ook duidelijk. En ik ken eigenlijk geen enkel forum waar dat zoiets mogelijk is. Waarom zou je dat eigenlijk willen kunnen?

Zoals gezegd, dat is mijn mening hé. En tot op heden is het nog steeds geoorloofd in dit landje om van mening te verschillen hé 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  met de naamswijziging bedoel ik meer dat men zijn of haar naam kan aanpassen als men het verkeerd ingegeven heeft. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je ineens je naam veranderd van Patrick naar JAN want dan weet niemand het meer. Maar dat puntje kan men er uit laten he is geen must have. Maar een ander account aanmaken duurt meestal weer langer en kost meer tijd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

OK, daar had ik u dan verkeerd begrepen. Maar zoals jij het bedoelt, dat zou ik toch aan het takenpakket van een CM of mod toevoegen en niet aan de gebruiker zelf overlaten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen