annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Super User: Saïd1982!

Topic gestart op: 09-04-21 11h54

Antwoorden: 3 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Nieuwe Super User: Saïd1982!

 

Ugh allemaal!

Manitou stelt je voor onze nieuwe Super User: @ Said1982!

We hebben hem enkele vragen gesteld!

Vergeet zeker niet onze andere Super Users @ patrick2, @Josette, @bulrog, @ Cdt24801 en @Gregory 🙂

 

Wat vind je leuk aan Tribe ?

Ik vind het erg leuk om de vragen van de Tribers te beantwoorden, vooral als de triber mijn antwoord daar accepteert, voel ik dat ik een goed antwoord heb gegeven en dat ik moet doorgaan.

 

Waarom heb je je aangemeld voor Tribe ?

Ik heb me in november 2018 bij tribe aangemeld omdat ik zelf op zoek was naar een antwoord op een vraag die ik had, ik las dus op de Orange website dat er een forum is waar we de antwoorden op onze vragen kunnen vinden.

 

Wat doe je als je niet op Tribe bent ?

Als ik niet op Tribe ben, werk ik. Anders als ik vrij ben, en omdat ik van de natuur houd, wandel ik in de parken. Als ik overdag of 's avonds wat tijd heb, ga ik op Tribe om vragen van de stamleden te beantwoorden 🙂

 

Waarom stemde je ermee in om een ​​Super User te worden ?

Ik stemde ermee in om een ​​Super User te worden om de gemeenschap te blijven helpen en hun vragen te beantwoorden 🙂

 

Wat is je favoriete onderwerp op Tribe ?

Ik hou natuurlijk van alle onderwerpen die met Orange te maken hebben 😉

 

Manitou bedankt je ! 

Groetjes van de geesten !


Nelson

 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Manitou @Ben al een paar keer super goed geholpen door @Josette @patrick2 @Gregory zeer duidelijk en geen ingewikkelde uitleg .

Dat vind ik zo goed 👍 ook @NelsonM en @Anonymous @Cdt24801 @Totem 

Je kan altijd op hen rekenen.

De babbelhoek van @Josette  is super  maar hou van alles en leer echt veel van deze vriendengroep .

groetjes tinneke2 

Koen4
Ervaren verkenner

Welkom

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Said1982 Welkom.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen