Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-20 13h42
Antwoorden: 5 antwoorden
@venteur
Is het een nummeroverdracht? Of nieuw nummer? Misschien hebben ze in de shop je aanvraag voor activatie al gedaan? ...en dan zou het kunnen dat je die foutmelding krijg omdat er al een activatie lopende is. Weet wel dat het soms tot 48u kan duren dat je simkaart actief zal zijn.
Wacht even het antwoord van Orange af, maar komt zeker in orde.
succes
@venteur goedemiddag,
misschien even de winkel opbellen en vragen wat je kan doen
als het niet werkt zoals het hoort?
Of dit eens proberen eer je belt.
Je kan hier eens kijken, want die link van jou werkt niet!
@Josette goedemiddag,
Ten eerste wil ik u danken voor uw antwoord!
Ik kan niet naar hun bellen omdat mijn sim nog niet geactiveerd is 😅, dus heb ik orange een paar uren geleden via hun sociale media proberen bereiken en wacht nu nog op een antwoord.
Heb ook uw link geprobeerd maar krijg nogsteeds dezelfde foutmelding.