annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe abonnement SIM kaart kan niet geactiveerd worden

Topic gestart op: 23-06-20 13h42

Antwoorden: 5 antwoorden

venteur
Aspirant verkenner

Nieuwe abonnement SIM kaart kan niet geactiveerd worden

ik ging gisteren langs in een orange shop om een abonnement en een nieuwe sim kaart aan te vragen via de Love Duo packet en kreeg de nieuwe sim kaart mee, maar als ik deze probeer te activeren via https://orange.be/nl/simactivation krijg ik telkens een de volgende foutmelding terug "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?" . Ik heb meermaals mijn simkaart nummer gecontroleerd en deze is correct ingevoerd geweest, hetzelfde geldt voor de mailaddress
 
Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

@venteur 
Is het een nummeroverdracht? Of nieuw nummer? Misschien hebben ze in de shop je aanvraag voor activatie al gedaan? ...en dan zou het kunnen dat je die foutmelding krijg omdat er al een activatie lopende is. Weet wel dat het soms tot 48u kan duren dat je simkaart actief zal zijn. 
Wacht even het antwoord van Orange af, maar komt zeker in orde. 

succes

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@venteur 

Ik heb de link uit de post van @Josette zelf eens geprobeerd en bij mij werkt die perfect.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@venteur  goedemiddag,

misschien even de winkel opbellen en vragen wat je kan doen

als het niet werkt zoals het hoort?

Of dit eens proberen eer je belt.

Je kan hier eens kijken, want die link van jou werkt niet!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
venteur
Aspirant verkenner

@Josette goedemiddag,

Ten eerste wil ik u danken voor uw antwoord!

Ik kan niet naar hun bellen omdat mijn sim nog niet geactiveerd is 😅, dus heb ik orange een paar uren geleden via hun sociale media proberen bereiken en wacht nu nog op een antwoord.

Heb ook uw link geprobeerd maar krijg nogsteeds dezelfde foutmelding.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen