annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe abonnement SIM kaart kan niet geactiveerd worden

Topic gestart op: 23-06-20 13h42

Antwoorden: 5 antwoorden

venteur
Aspirant verkenner

Nieuwe abonnement SIM kaart kan niet geactiveerd worden

ik ging gisteren langs in een orange shop om een abonnement en een nieuwe sim kaart aan te vragen via de Love Duo packet en kreeg de nieuwe sim kaart mee, maar als ik deze probeer te activeren via https://orange.be/nl/simactivation krijg ik telkens een de volgende foutmelding terug "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?" . Ik heb meermaals mijn simkaart nummer gecontroleerd en deze is correct ingevoerd geweest, hetzelfde geldt voor de mailaddress
 
Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@venteur  oké, misschien dat je met iemand anders zijn telefoon

had kunnen proberen hé.

Ik kan alleen maar zeggen nog even geduld te hebben, nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen