Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-04-19 14h15
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gisteren na even twijfelen de overstap gewaagd; nog niet echt geswitched maar nu al heel erg tevreden van de telefonische ondersteuning. Abonnementen van zowel telenet als base overzetten op een nieuwe love account bleek, dankzij de vlotte medewerkster, een fluitje van een cent.
Vandaag reeds kreeg ik bericht dat de simkaarten onderweg zijn, volgende week komt een installateur langs en tot nu toe ben ik dus heel erg tevreden van de communicatie. Laat ons hopen dat het zo blijft 😉
(alleen sneu dat bij een "thank you" berichtje ook een thema moet waar ik niets voor kan verzinnen; badges dan maar.)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wat dat thema betreft: dat komt eigenlijk doordat je uw post in het verkeerde sub-forum hebt geplaatst. De beschikbare thema's zijn gelinkt aan het sub-forum. En het sub-forum "Thank You" gaat eigenlijk over het "Thank You" programma van Orange.
Eigenlijk kun je als nieuwkomer het best beginnen in het sub-forum "De Orange Community" en je daar even voorstellen of zoals in uw geval uw dank uitspreken voor een vlotte aanwerving als nieuw klant enz ...
Dit gezegd zijnde, er is geen been gebroken, je hebt enkel een "vreemd" thema aan uw been in uw eerste post .
En kijk eens aan ... niet alleen heeft men uw post verplaatst naar het juiste forum, maar men heeft zelfs uw thema aangepast ..
Als dat geen service is ...
Ik zou zeggen "Welkom" en je toewensen dat inderdaad deze goede ervaring blijft duren en je heel veel plezier aan uw Orange producten beleeft.