Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-20 15h10
Antwoorden: 25 antwoorden
Zoals sommigen wel meegelezen hebben heb ik reeds enkele malen een oproep gedaan naar Orange toe om iets te veranderen aan het dubbele gebruik van de benaming "Badges".
Dit omdat er momenteel twee systemen zijn waarmee je "badges" kan verdienen, maar het zijn fundamenteel twee verschillende zaken. Ik heb het natuurlijk over de badges die je hier op Tribe kan verdienen en die enkel een ere-lijst zijn om uw verdiensten te belonen enerzijds, en de badges die je in het Orange Thank You programma kan verdienen en waar je cadeau's mee kan binnenrijven anderzijds.
Welnu, ik heb daarnet van @Totem de melding gekregen dat men helaas aan de structuur van beide systemen niets meer kan veranderen, maar tegelijkertijd een suggestie doorgekregen:
Laat ons hier op Tribe voortaan spreken over OTY Badges en Tribe Badges.
Dan is het voor eenieder hier op Tribe duidelijk over wat het gaat.
Bedankt @Totem voor deze nuttige suggestie 😊
@Charise schreef:
Misschien best contact opnemen met de klantendienst? Zelf nog geen problemen gehad met cadeautjes ontvangen.
Aan wie is dit antwoord gericht?
Tip: begin uw post met een apestaartje (@ dit dus) waardoor een pop-up komt van iedereen die in deze thread reeds iets gepost heeft. Dan hoef je de persoon waarop je wenst te antwoorden gewoon aan te klikken.
Dat heeft twee voordelen:
@patrick2 schreef:
Ja Stefaan die staan uit dat klopt. Werd gek van al die mails pfffff
Ge had natuurlijk ook minder kunnen posten, dan had ge ook minder antwoorden gekregen ...😈