annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online play op Nintendo Switch

Topic gestart op: 12-12-20 12h02

Antwoorden: 5 antwoorden

Lierocks
Rekruut scout

Online play op Nintendo Switch

Sinds kort zijn wij klant bij Orange en tot nu hebben we nog geen klachten gehad. Ik speel animal crossing op de Switch, en ik wou gisteren online play opstarten maar ik kreeg telkens de foutmelding dat er geen connectie kon gemaakt worden met andere consoles. Na wat opzoekingswerk kwam ik uit op het feit dat ik een NAT type D heb als ik een connectietest doe. Dit lijkt aan de basis te liggen van mijn problemen. Ook vind ik deze reden terug als een groot probleem bij verschillende posts op social media. Ik wil dit graag verholpen zien, natuurlijk. Want in het verleden kon ik dit wel.... wat en hoe verhelp ik dit? Of kan Orange als provider hier iets aan doen? 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Lierocks ,

Om het op B te zetten, dien je je te loggen op het modeminterface en nadien bij 'Jouw lokaal netwerk' gaan en op DMZ host het IP adres ingeven van je switch. Verbreek nadien de verbinding op je console en stel deze opnieuw in.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
SofieT
Aspirant verkenner

Wij hebben hetzelfde probleem, zijn deze week overgestapt van Telenet naar Orange en opeens werkt de Nintendo switch niet. Hoe kan je inloggen op je modem?

 

 
 
 
0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @SofieT , 

Via http://192.168.0.1

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
SofieT
Aspirant verkenner

Oh te makkelijk. Ben benieuwd zal vanavond eens proberen. Thanks Totem. 

Leden met de meeste pluimen