annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek onze Super Users ! Deel 3

Topic gestart op: 08-01-21 13h43

Antwoorden: 1 antwoord

Manitou
Community Manager
Community Manager

Ontdek onze Super Users ! Deel 3

Ugh allemaal,

Vandaag stellen we onze Super User Sjamaan @Cdt24801 voor ! Ontdek hier wat hij allemaal denkt over Tribe. 

1. Wat vind je leuk op Tribe ?
De verscheidenheid aan inzichten en vragen. Er is van alles wat en de meningen lopen wel eens uiteen. Klanten (en wie weet zelfs niet-klanten) komen met de meest uiteenlopende vragen en problemen. Of suggesties, dat ook. Dat is boeiend en leerrijk.


2. Waarom ben je met Tribe begonnen ?
Omdat dit mij interesseert en ik graag mijn steentje bijdraag op gebieden waar ik iets van afweet. Kennis en ervaring mag je niet voor jezelf behouden, dat moet je delen.


3. Wat doe je als je niet op Tribe bezig bent ?
Ik ben ook nog op een ander forum actief waar ik net hetzelfde doe. Daarnaast beoefen ik een beetje sport en, als corona niet in de weg ligt, ben ik met de motor op de baan als wegkapitein om rondrijdende groepen te beveiligen. Natuurlijk kruipt ook de nodige tijd in de opvang van de kleinkinderen wanneer de kinderen daar nood aan hebben. Tenslotte is er ook nog de hond die regelmatig om haar wandelingetje vraagt.
Dat ik gepensioneerde ben zal intussen wel duidelijk zijn neem ik aan .


4. Waarom stemde je ermee om een superuser te worden ?
Omdat ik dus graag mijn kennis en ervaring deel met anderen om problemen op te lossen. Ik heb een loopbaan als leidinggevende IT professional achter de rug en ik zou het jammer vinden als ik daar niets meer mee zou doen. En, zoals reeds aangehaald, ik ben op dezelfde manier ook op een ander forum actief en ook daar ben ik "superuser". Ik vind dat een meerwaarde omdat ik aldus meer diversiteit zie en zelf ook nog bijleer.


5. Wat is je favoriete onderwerp op Tribe ?
Ik heb geen favoriet onderwerp. Ik lees alles en daar waar ik kan helpen doe ik dat. Er zijn natuurlijk vragen en problemen die specifiek over een bepaald toestel gaan, en daar moet ik dan forfait geven omdat ik zulk een toestel niet in huis heb.

Bedankt @Cdt24801 !

Aarzel zeker niet om een bezoekje te brengen aan onze andere Super Users : @patrick2@bulrog@Josette@Gregory.

Groetjes,

Nelson

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  een leuk berichtje 

heb al een en ander van je bijgeleerd, mercikes. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen