annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oproep aan de gemeenschap: wat vinden jullie van onze FAQ's?

Topic gestart op: 04-05-22 16h36

Antwoorden: 4 antwoorden

NathalieL
Orange-expert
Orange-expert

Oproep aan de gemeenschap: wat vinden jullie van onze FAQ's?

Hallo iedereen!

We zijn momenteel bezig met het bijwerken van de meest gestelde vragen (FAQ) en we zijn benieuwd naar jouw mening om je nog beter te kunnen helpen!

We hebben de informatie in de rubriek "je rekeningen" al bekeken, maar wat denk jij?

 

NathalieL_0-1651674739731.png

 

NathalieL_1-1651674739734.png

 

 

Beantwoorden wij al je vragen over je facturen en betalingen?

Moeten we onderwerpen in deze categorie toevoegen of verwijderen?

Wat vind je van de lay-out?

Hier is de link, zodat je kan zien hoe het eruit ziet!

Kortom, wij zijn geïnteresseerd in jouw meningen, jouw suggesties en jouw opmerkingen. Er is geen fout antwoord, dus gebruik je toetsenbord!

Bij voorbaat dank voor jullie bijdrage!

 

Nathalie

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@NathalieL 

Ik zou bij de rubriek , ' wat zijn de kosten ' , specificeren en veranderen naar ' wat zijn de kosten bij installatie en (vroegtijdige)opzeg '. 

Zou het op die manier formulieren dan is het ook duidelijk dat je daar heen dient te gaan als je die kosten wil weten. 

Daarnaast merk ik op er is een stukje ' pro rata' maar in de eerste rubriek ' ik begrijp mijn factuur niet ' staat bijna dezelfde informatie. Enkel is de 'pro rata' met een kleine tekening erbij dus die kan je dan perfect samenvoegen in de rubriek ' ik begrijp mijn factuur niet '. 

Je zou zelfs het een betere omschrijving kunnen geven in plaats van ' ik begrijp mijn factuur niet '. Je kan het beter noemen ' de opbouw van mijn factuur 'of ' hoe is mijn factuur opgebouwd '. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NathalieL
Orange-expert
Orange-expert

Hartelijk dank voor jouw suggesties! Ik zal alle opmerkingen verzamelen en dan zullen we aanpassen.

patrick2
Wijze
Wijze

@NathalieL Daarnaast nog een kleine opmerking en is niet om over te struikelen maar in de rubriek ' gespreid te betalen ' staat een voorbeeld met de Iphone 8. 

Waarom niet een actuelere gsm benoemen die erin staat en waarom een Iphone en niet een Iphone en eventueel daarbij een samsung of een ander bemerk benoemen ? 

En in plaats van 'gespreid te betalen' beter de rubriek ' mijn Gsm op afbetaling ' en een betere uitleg met de smart data erbij vernoemen. Want je betaald wel gespreid af maar het is en blijft nog altijd een afbetaling wat je krijgt . 

Ook eventueel een reken voorbeeld geven wat het doet op je factuur als je smart data neemt in plaats van een afbetaling via de bank. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NathalieL
Orange-expert
Orange-expert

Dankzij jouw opmerking zie ik dat er een probleem is met het menu omdat deze uitleg normaal in een andere sectie zou moeten staan (die nog moet worden bijgewerkt). Ik zal op dat moment rekening houden met jouw opmerkingen. Bedankt !

Leden met de meeste pluimen